arakelian

lumea mea, si-a altora.

Vine vacanta cu trenul din Franta

14 Comments


Plecam cu cortul in Franta estica, de sus in jos si de jos in sus, spre loc cu verdeata si la inaltime pentru racoare si recreere.
Ia ziceti toate satele si locurile vizitate si de recomandat. Soptiti-mi toate colturile lumii linistite, departe de orase si de locurile vanate de turisti cu sute de camere si stick-uri.  Puneti aici locurile unde ati simtit: “raman aici vreo 2 ani si apoi mai vedem noi”.

Nu ca nu am avea deja o carte de sute de pagini cu poze si descrieri pe tema asta….cel mai cel sat din Franta.

Si la 1 august mai gasesc un camp de lavanda? Macar pt un selfie :). Unde?

 

14 thoughts on “Vine vacanta cu trenul din Franta

  1. Exact la cartea aceea voiam sa te trimit!
    Tii, ce vacanță frumoasa o sa aveți

    • Mintile luminate gandesc la fel, 2 prosti nu s-ar nimeri asa usor :)) (vai, ce modesta sunt! )

      La carti stam bine 🙂 – avem peste 500 in casa iar mutatul lor da dureri de coloana.
      Dar cum teoria invatata fara practica ramane doar cultura generala…. vom actiona ;). Ia zi, ceva din carte care ai facut si te-a dat pe spate, imi recomanzi? 😀 . Cartea are sute de pagini iar eu nu ma pot decide ;).

      • Nu am citit cartea, știu despre ea din emisiunile cu și despre cele mai frumoase sate, nici nu cred sa fi ajuns in vreunul, prin peregrinările noastre. Le am notate și de câte ori plecam undeva mă uit dacă e vreunul prin zona. Cele mai multe sunt însă fix in zona unde veți merge voi.

        Anul trecut am făcut ceva ce vrem sa repetam și anul acesta; punctul de plecare, punctul de sosire, primele doua zile programate in detaliu și următoarele cinci pe parcurs. E mult mai ușor de când avem google cu noi. Se întâmpla sa îți recomande oamenii pe unde sa mai mergi in zona lor, verifici pe google șamd. Nu am mers cu cortul. Comoditate, paranoia etc. Noi mergem către vest 🙂

        • De genul asta avem si noi decis: primele 2 zile stim unde mergem si rezervam. Apoi luam incet, incet. Cautam campinguri si vom suna pe traseu pt rezervari (desi din experienta de pana acum cu campingurile, ocupare era doar in weekend). Viata in camping e lenta, oamenii discuta si zic pe unde merg, ce le-au placut seara, la o bere sau dimineata devreme asteptand sa muste pestele. In careva nopti/locuri voi cauta hotel.

  2. La Arles.
    Van Gogh, lavanda, trogloditi…

  3. Ce frumos trebuie să fie! Noi aveam drumuri (de afaceri vez Doamne, nu ale mele, eu nu-s la acel nivel :P) doar în Paris, mereu, mereu. Bine, nu trebuie privit ca pe un mare lux, desi asa pare, eram la 3 ore pe autobandă cu masina, 4 ore cu 3 opriri cât aveam eu chef de țigara si cumpărat croissante.

    Sa povestesti cum a fost 🙂
    Unde as fi rămas Arakelian? In Sidon (Beirut), pe malul mării Mediterane era o casă. Veche, părăsită, nu departe de situl la care am fost condusi cu turma de turisti. Dar casa aceea era ca in poveste, mi-a rămas inima acolo, era ca un blick dintr-un videoclip al lumii antice.
    Am poze cu ea, evident.

    Acu ce să zic? Uite că n-a vrut soarta să rămân 🙂

    • atat de mult mi-a placut ca la anul vreau 2 saptamani: una in Jura si una pe sub Chamonix. Si o sa ne luam cort mai mare 😀 😀
      Acum lasa ma sa sufar ca si dupa 2 luni tot acolo mi-a ramas sufletul: ce aer curat, ce nori spectaculosi, ce ape curate, ce vin 😀

  4. Hapi. Dar nu ötiu de ce nu merge w press, de când m-au hăckuit, am incurcat rău parolele :))

    • te-am recunoscut dupa poza 🙂 – esti inconfundabila ;).
      Si mie imi joaca wordpress-ul feste, banui ca l-am naucit cu atatea bloguri pe care mi le-am facut.

Leave a Reply

