arakelian

lumea mea, si-a altora.

Doar de gandit.

4 Comments


O iarna fierbinte. Multe au clocotit: oamenii, strada, parlamentul, presa internationala, famillii, muzee, taxele pe firmele mici. Mai intai au stat la cald, in spuza, temperatura si neroziile altora le-au crescut pana a dat in clocot. Ca aluatul de paine pus la caldura. Ca maiaua in borcanul subdimensionat. Ca vulcanul ala pufaind, ce-l voi vizita intr-o viata, sper ca in viata asta.
Vine primavara si ma voi racori in gradina.
3 persoane m-au intrebat de ideea de a pleca din tara. Cu sot, cu copil, cu catzel cu tot.

Si eu care visam sa ma pensionez in Romania, de la 40 de ani.

4 thoughts on “Doar de gandit.

  1. Nu stiu unde sa pleci, ca situatia nicaieri nu-i roz. Si in Franta clocoteste. Nici aici nu prea ai cu cine vota. Si francezii vor sa plece din tara lor… Uneori am impresia ca sunt tot in Romania, noroc ca stirile imi trec razant pe linga urechi: cred ca viata noastra depinde mai mult de cum vedem noi lucrurile si mai putin de mediul ambiant.
    Ia sa aruncam niste paiete si sa ne simtim bine in casa, in familia, in comunitatea noastra!

    • una din doamne vine in Belgia. Acum e pe drum! a acceptat orice interviu.
      Alta aplica pt spania dar aia nu mi se pare f. convinsa si nu isi da prea mult interesul.
      Alta ma intreaba de Olanda si i-am zis sa caute job ca engleza ajunge pt o perioada.
      Mai e un cuplu care doar zice, nu facura nimic. Dar mai stim si pe noi, care tot asa fuseram pt o perioada…

      Probabil s-o umplut paharul, asa ca vor musai o schimbare.

  2. Completare la cit e de nasoala situatia si la noi:

    cu prietenii(francezi) se vorbeste multa politica. Inainte se vorbea putin sau deloc.

    Iar aseara pe cind coseam la ie, am vazut din nou pe masa cartea imprumutata de o colega de dans care va fota FN (multi voteaza LePen) . E cit o caramida, scrisa de o persoana foarte controversata (dar f inteligenta, zic eu). Ii spune “Le suicide français” si explica cum a murit de fapt Franta. Si e atita de greu de citit, cu referinte istorice, cu fiecare fraza pe care trebuie s-o mesteci bine. Ma gindeam cu groaza ce ma fac, ca azi iar am dans si iar o sa ma chestioneze colega daca am mai citit la cartea ei. Si doua saptamini am avut vacanta, dar am avut altele mai interesante de citit decit cartea ei.

    • daca ne uitam la istorie, fiecare mare popor are perioade de urcus si apoi caderi. E o ciclicitate: prea binele devine dusmanul binelui.

Leave a Reply

