arakelian

lumea mea, si-a altora.

Hai ca am invatat ceva nou azi: The Flogsta Scream

11 Comments


In rezumat, e o traditie in centrul universitar din Uppsala unde la 10 seara studentii deschid geamul si urla. Cam ca lupii. Incepe unu si continua cu sutele😀 . E Traditie de prin anii 70, unii zic ca atunci un student s-a sinucis si a aparut dupa, dar cum nu poate explica logic combinatia dintre student, alcool suedez, noapte, campus😀.

Ce iese? Ceva de genul:

Interesanta e si varianta americana:

 

11 thoughts on “Hai ca am invatat ceva nou azi: The Flogsta Scream

  1. Doamne fereşte să mergi acolo şi să nu cunoşti tradiţia… Brr.

  2. Cred că sunt interesante variantele, numai că eu nu am văzut nicio imagine… Sunt două locuri goale.

  3. Sa te fereasca sfantul sa fii in real pericol si sa te apuci de tipat… Lumea in loc sa te ajute va tipa cu tine.

  4. Each campus has its own traditions. Scream at night is fun : )

Leave a Reply

