arakelian

lumea mea, si-a altora.

Santul.

10 Comments


Scurt comentariu pe text a la madame Crasmariu. (Profa mea de liceu ce mi-o intunecat multe zile ca nu ii reproduceam ad literam comentariile, dar care abia la 3 ani de la sfarsitul liceului mi-o zis ca eram eleva buna, desi imi punea cate un 2 pt o tema nefacuta si ma suduia in fata clasei ca stiu numai mate si nu ii invat cum voia ea)

In urmatorul scurtmetraj avem o prezentare magnifica a satului ardelenesc, o imbratisare a sacrului si profanului (pardon, profanatului), a rasismului si iubirii, totul bine condimentat de injuraturile ardelenesti. Vasilica (sau cum o fi chemand-o pe nevasta)
are o viata grea cu betzavul si lenesul de barbat plin de injuraturi dar nu cu mult diferita de a altor femei din sat.
Dar mai bine uitati-va, da-o incolo de analiza de text ca nu mi-o folosit la nimic ce facui in liceu si eu tot o inginera agramata sunt:


si poate cineva ma invita la o placinta din asta, ardeleneasca, cu curechi🙂

P.S. ati folosit vreodata integrale saptamana asta? sau vreo derivata la piata? dar vreun radical in baza 10 si logaritmi? Eu folosii un sir fibonacci la tricotat, acum ceva ani!

10 thoughts on “Santul.

  1. cu sau fără şanţ, că de derivate şi integrale nu ştiu, plăcintele alea cu curechi sunt bestiale😉

    • asa de bine arata in film incat ma gandesc sa fac si eu!
      Am mancat la o ardeleanca. Avea cu cartofi, varza, si olul de iaurt alaturi. Tot ce putui zice este: “Tulai Doamni ca bun ii”

  2. N-am mâncat niciodată de-astea, m-ai făcut curioasă…
    Cât despre filmuleț… care-i mesajul? Și țiganii sunt oameni?! Sau Săpați-vă șanțurile la timp?!

  3. Eu! Nu chiar ce zici, dar se apropie: conversie din baza 10 in baza 2 sau 16 ( dar e pt niste subiecte de examen).

  4. nu, deloc. Mai invat🙂

Leave a Reply

