arakelian

lumea mea, si-a altora.

Inca un vulcan in Islanda

12 Comments


12 thoughts on “Inca un vulcan in Islanda

  1. si in stilul meu, m-am uitat sa vaz cine e comentatorul: Guðmundur Benediktsson . Cum Islanda are 320 mii oameni cu tot cu nou nascutii si pescarii din larg, raspunsul dat de wiki e apetisant:
    -fost jucator in echipa nationala
    -a jucat si in Belgia
    -antrenor
    -si comentator (singurul comentator) al meciurilor echipei nationale de fotbal.
    -sotia sa vine tot din familie de fotbalisti
    Nu stiu ce meserie are in timpul lui liber. Poate postas? :))

  2. Si asa o facut la meciul cu Austria: https://www.youtube.com/watch?v=oKsmU3sojck

    Si eu care rad de colocatar ca sare de pe canapea cu laptop cu tot la atacuri :))))

  3. Asta trebuie sa-si puna intrebari serioase😀 Mai avea putin si facea accident vascular cerebral😀 Totusi….e doar un sport

  4. asta de bucurie , au de ce , extraordinar comentator si “islandez adevarat”!! si da enlezii du-ca-se unde vor… si noi am fost o tara mica cu un suflet mare …acum …suntem mici (litalsi) si fara suflet si …nimicuri si ne rusinam de romanism ..ce pacat !! ce lectii primim …de la cei ce-i consideram “inferiori “noua…albanezi,islandezi….ei sunt suflet noi doar “fas”!!

    • seful (englez) si-a organizat (iar) o vacanta in Islanda, pesteste 3 saptamani. A zis ca e unul din cele mai sigure locuri unde a fost. Pleaca singur pe munte/ghetar, in trasee, sa faca 200km. Islanda are o istorie minunata, vikingii aia o o verticalitate de admirat.
      Acum facem glume englezesti: la stanga europa, la dreapta ditamai oceanul, la nord vikingii islandezi …

      • am simpatizat cu a vizita islanda cu vulcani si cu ghetari…am cedat in favoarea irlandei…dar prietena mea a fost(ea sta in suedia) si a zis ..minunat si oameni simpli ..si suflet…dar friiiig !!

        • 5-8 gr vara e vreme buna. Cica vantul e nasol pe insula aia😀. Poate tocmai vremea dura i-a construit pe wikingii aia.

          • daaa stiu, merg in suedia si norvegia aproape anual si …stiu de frig si paralizezi in ocean la mal ….in miezul…ma rog asa zisa lor vara ..!!

            • nici cu belj-stan nu mi-e rusine🙂. Colocatarii fac baie in marea nordului desi are 16-18 gr. Eu sunt ce ce faceam …brrr pe margine :)))))

  5. Dobre al nost îi copchil pe lângă ăsta😀

Leave a Reply

