arakelian

lumea mea, si-a altora.

Nici asta nu e normal

17 Comments


17 thoughts on “Nici asta nu e normal

  1. Tusea și junghiul strică la drum, dar o găină e bună: mai face oo, e bună în supă, etc

  2. O fi găina care face ouă de aur…

  3. Cât de țicnit să fii ca să pleci cu găina prin Groenlanda?!…
    Da’ peisajele sunt spectaculoase, nimic de zis. ☺

  4. Pai sunt destui care au animal de companie gaina… Desi sunt considerate proaste sunt apte si de afectiune. Sau pot fi dresate? Asta nu mai stiu…Am cunoscut un nene care pusese nume tuturor gainilor lui ,nu erau putine , toate ii ciuguleau din palma si toate venea cand era strigate.
    Am vazut si eu pisica navigatoare…faina!
    Insa am vazut si pisica alpinista. Este motan , de fapt si proprietarul este pasionat de catarare , bate muntii. Asa ca ia motanul cu el.

    • Asta e pe principiul: imi iau pisica (gaina) sub brat si hai.
      Si eu care sa car si o sticla de apa cu mine mi-e lene….

    • pt cine sta la casa 2-4 gaini sunt o afacere buna: oua proaspete, mai putine resturi de mancare deci ami putini bani pe sacii de gunoi. Dar ..pe o barca?? . Iesea mai “incalzit” cu o blonda nordica, asortata mediului.

      • Ei… nu-i chiar așa de simplu. Tre’ să faci coteț… cuibar… să cumperi grăunțe… plus să te deprinzi să calci în găinaț. Plus că tre’ să ai cocoș – altfel nema oo. 🙂

Leave a Reply

