arakelian

lumea mea, si-a altora.

Leapsa cu dor de duca

6 Comments


Nu-s fan leapse, dar asta vine de la Tea :)  si acum printre mutat, spalat geamuri etc. tot ce vreau e sa fug…  da, sunt cu dor de duca.

1. Unde ai zburat prima dată cu avionul?

septembrie 2007. Barcelona. Ramane mon amour.

Apoi turcia, italia,  Olanda , Belgia, Portugalia etc.

2. Numește trei lucruri esențiale pentru tine atunci când călătorești.

Locuri de vizitat, mancare buna, natura, ceva iesit din comun.

3. Cu cine ai vrea să călătorești?

Oriunde, numai sa plec de acasa.

4. Ce loc din avion preferi: geam, culoar, mijloc?

Nu fac mofturi. Faceam. Acum mica colocatara decide, asa ca … sunt mutata peste tot.

5. Cum „pierzi timpul” atunci când călătorești?

Discut cu colocatara, discut cu vecinii, citesc, dorm, am si cusut la ie, am colorat carti de colorat de copii, jucat carti etc.  Cel mai lung zbor a fost 4 ore jumate, asa ca nu apuc sa ma plictisesc.

6. Numește câteva țări prin care ai călătorit

Franta, Spania, Belgia, Olanda, Germania, Polonia,  etc.

7. Care dintre acestea a fost preferata ta?

Aaaaaa….nu pot sa aleg! In Tenerife as vrea sa ma pensionez, la 40 ani.

8. Cu ce mijloc de transport îți place să călătorești?

Tren sau avion. Nu ma pot decide. Cu tren pt comoditate, avion pt rapiditate. In masina mi-e rau.

9. Numește un loc în care ai vrea să te întorci, din locurile deja vizitate?

Toate. Si altele in plus. Dar fiecare craciun sa fie in Tenerife. Sau alta insula de acolo . Minim 2 sapt. am zis😀

10. Exista un loc în care nu ai mai vrea să te intorci?

Habar nu am, multe noi as vrea sa vizitez, asa ca sunt dispusa la diversitate. In orice loc gasesc ceva frumos (doar sa vreau)

11. Ai ceva pățanii interesante din categoria „M-am pierdut!”?

Nu. Ma pierd usor, ca dupa o stanga/dreapta nu mai stiu unde e nordul si unde mergeam,  dar stiu asta, asa ca am harta, si intreb. Adica ma regasesc. Am insa o intamplare haioasa, ajungeam cu trenul la Einhoven, sta trenul 15 min intr-o statie unde coboara toti, si apoi vad ca se intoarce. WTF??  ne explica controlorul in engleza ca … e linia stricata si trebuia sa schimbam trenul. Ok, am facut aproape 4 ore in loc de 2.5 ore😀

12. Unde ai călători special pentru mâncare?

Italia sau portugalia. E musai sa aleg?? Oriunde! Si Turcia🙂

13. Care este următoarea ta destinație?

Keukenoff. Spania. Franta. Am zis. Strang bani pentru mers in sudul Frantei. Cu cort, cu tren, cu ce o fi, lavanda sa vad.

14. Cum îți place să îți structurezi călătoria?

Pai incep cu punctele critice: planning de timp (concediu de la munca) si bani, apoi decid  perioada deci avion, cazare (airbnb). Apoi imi colorez zilele cu ce as vrea sa vad (de obicei aleg cateva puncte de vazut, prioritati, dupa citit si google-it), dar las si la libera inspiratie pe loc, pt ca imi place sa cunosc si oamenii simpli, cum isi duc viata. Avem o suma pe zi, o iesire pe zi la restaurant si restul la pachet, .

Adaug intrebari:

15. Ce suveniruri iti place sa iei?

Mai nou doar magneti, fructe, si condimente.

16. Ce apreciez cel mai mult la un loc?

Atmosfera, oamenii, atitudinea, dar si calitatea aerului, vegetatia etc.

Pentru bagaj, fac asa:

. Am glumit, calatorim cu bagaj de mana, daca stam mai mult, inchiriez aprt. cu masina de spalat rufe.

6 thoughts on “Leapsa cu dor de duca

  1. Barcelona e one of the fave places in my world too🙂
    Astept sa ajung si eu la haleala in Turcia si Portugalia, pe lista de to do de nu stiu cati ani.
    Deocamdata macar la Brasov sa ajung hahaha

    • eu visam un city trip la Istanbul iarna, dar cu noile agitatii m-am linistit. Portugalia insa e pe gustul romanilor: lume vesela, terase, vorba multa, portii mari🙂 (realmente primeam o friptura cat fatza mea de mare).

  2. Interesant! Tenerifele astea revin tot mai des în discuțiile noastre despre vacanță… Și totuși, Viena… sau Barcelona… sau… na! toate! :))
    Am completat și eu leapșa asta, uite-o aici, dacă ai chef s-o vezi. http://zinnaida.blogspot.ro/2016/01/leapsa-pe-blog-travel-tag.html

    Zi frumoasă!

    • Tenerife (si insulele din jur) sunt perfecte pt iarna, sunt singurul loc in Europa unde se face baie in mare de craciun.
      Viena nu am fost (colocatarul fuse de cateva ori asa ca am cautat ceva unde nu a fost). Barcelona as repeta-o, Parisul si Amsterdam sunt sub nas.

  3. cu siguranta. Acolo fusei in ultimile Craciunuri, acolo sper sa ma duc de fiecare Craciun: alergat dimineata pe plaja, stat toata ziua la soare (e prea slab sa fie nevoie de umbrele si creme), urcat pe vulcani la ploaie si ceata, iesiri in larg dupa balene, fructe locale etc.

Leave a Reply

