arakelian

lumea mea, si-a altora.

Kitsch – sau cum s-o scrie in germana (dar mie imi plac!! )

5 Comments


Acu’, voi decideti care din astea sunt kitsch  si care e muzician cu adevarat, ca mie intr-un fel imi plac:

( baloanele sunt kitcioase rau)

(hainele si alaturarea aia de instrumente sunt kitcioase)

(si aici am eu ceva cu hainele alea…taraite pe munte, decorul insa….)

(Elvis??? zau, elvis??? alte haine nu o gasit la vocea aia????)

(aici imi plac hainele. Doar ca nu le-as fi asociat muzica, limba, stil)

(asta e din gama : donde es la biblioteca)

(oare Wagner se gandea ca walkiirile lui vor calari asa ceva???)

(asta e parodie, dar ei canta bine pentru un prezentator de radio care a si cantat cu … Jascha Heifetz)

5 thoughts on “Kitsch – sau cum s-o scrie in germana (dar mie imi plac!! )

  1. Io m-am uitat doar la Edelweiss…dar mi se pare mult mai fain cum cinta Cristopher Plummer in Sunetul Muzicii….acum vreo 2 saptamini ne-am pus iar DVD-ul asa ca in ultimul timp o tot asta fredonam in casa.

  2. Termenul de “kitsch” este unul discutat si disputat, nu are o definitie bine delimitata. Eu am ales sa o folosesc pe cea de imitatie a originalului, fie el natural sau creat de om, facuta cu intentia de a placea strict estetic, fara nici un adaos simbolic, subtil, care sa iti provoace mintea sa gandeasca. Printre melodiile tale, am ascultat cateva adaptari, nu imitatii; unele sunt mai reusite, altele nu prea – dar asta tine doar de gustul personal si de starea emotionala in care te afli cand le asculti. Eu, una, te felicit pentru curajul de a-ti afirma deschis preferintele, desi stii ca ai putea fi acuzata de prost gust! Nici mie nu mi-e rusine sa marturisesc cat de mult am coborat stacheta calitatii de cand am copil, ascultand impreuna cu el muzica de consum, stil Kiss FM, pe care nu mi-as fi inchipuit niciodata ca o voi asculta. Si sunt chiar fan al unora dintre artistii astia noi🙂

    • si mie imi plac toate astea! desi puteau sa nu sara calul cu decoratul (acordeonistul ala are niste baloanee in spateeee) iar hainele pe alocuri sunt… exagerate. Dar na, arta e arta :)) cine sunt eu sa critic o rochie cu crinolina pe munte :))))

      • Eu am flori de plastic in casa si as avea si pitici de gradina daca as avea gradina. Prefer gablonturile bijuteriilor din aur si tablourile cald colorate operelor de arta mohorate. In acelasi timp, am facut o groaza de scoli si de cursuri, inclusiv de arte, am vizitat zeci de expozitii si am avut emotii fizice profunde in fata unor opere de Picasso, Brancusi, Rothko etc. etc. Nimic nu e alb-negru pe lumea asta, totul e plin de nuante, iar omul nu poate face exceptie.

Leave a Reply

