arakelian

lumea mea, si-a altora.

De pe plaja

8 Comments


3

8 thoughts on “De pe plaja

  1. Ce bine mi-ar sta mie acolo…😀

    • Poza luata de pe plaja de nudisti + homosexuali.
      Dimineatza insa nu se trezeau asa devreme :))

      • Aaaaa, atunci nu. Că mă fugăresc oamenii ăia pe acolo😀

        • sunt calmi si prietenosi🙂. Si acum e in afara sezonului deci nu e prea populat.

          • Absolut, nu mă gândeam că ar fi altfel. Doar că nu aş fi chiar punct de atracţie pentru ei… Şi eu vreau să fiu admirată că doar nu mă duc degeaba😀

            • sanse mici de admiratori acolo si in perioada asta. Fiind in afara sezonului turistic hotelurile pareau cam 15-20% ocupate. si erau majoritar pensionari. La ora aia de poza matinala erau pe plaja ceva batrane nordice, si eu. Al naibii femei, faceau jogging/mars nordic si mai strangeau si plasticele de pe jos aduse de mare!!!
              Un nene mai tinerel nu misca pe o treapta. In fiecare dimineatza. Ca o statuie budista.

              In rest, un nene elvetian de 55-65-70 a intrat in discutii cu mine la jogging meu pe plaja: eu in engl, el in germana, eu plecam la munca pe 4 ianuarie, el statea pana la sf lui februarie. M-a ros asa o invidie…..

            • Şi pe mine mă roade acum. Dar statuia? Cât va mai fi statuie?

            • ceva se intampla cu statuia, ca la rasarit era statuie, dar peste 2 ore cand eram la plaja, statuia nu mai era acolo, cred ca se facea invizibila.

Leave a Reply

