arakelian

lumea mea, si-a altora.

De la Bruxelles, numai de bine

9 Comments


Dupa 4 zile de vacanta pt copila (eu la job, ce credeti) ne-am intors la ritmul clasic. Da, inca metroul nu ajunge in unele statii (dar vad ca si profita sa repare si sa schimbe shinele), mentin garzile armatate (unele sunt de la Charlie incoace, altele sunt noi aparute).

 

Ei zic ca au dejucat nu stiu ce atac. Eu nu zic nimic pana nu vad sacosele de dinamita si arme pozate, sangele si mortii intinsi pe jos, asa, ca in presa romaneasca. Doar cu poze cu pisici nu ma  multumesc, sunt alergica.

Daca e rau rau si iar rau  ma mut in padurile romanesti, imi sap o grota si ma duc la vanatoare de iepurasi.

9 thoughts on “De la Bruxelles, numai de bine

  1. O tot spun, în ultimele zile: nu merge faza cu retrasul în munți/ păduri/ văi: în nordul Italiei, unde e o liniște de pocnesc urechile, au descoperit o tabără de școlit jihadiști ( la Merano, mai exact)

  2. Era la un moment dat o stire cum ca au prins un terorist in trenul de Budapesta spre Romania. M-a pufnit rasul, iti dai seama ca daca ia cfr-ul, un terorist se poate detona de nerabdare??! Intr-un fel sper ca Romania sa-si pastreze imaginea de tara „asa si-asa” ca uite, nici refugiatii nu ne vor si nici teroristii nu se gandesc ca avem nevoie de necazuri suplimentare – vezi Colectiv, la noi coruptia = auto terorism😦

  3. Si eu am o pestera in plan, poate ne facem vecine😛

Leave a Reply

