arakelian

lumea mea, si-a altora.

Ca un satanist

13 Comments


Cateva lucruri care nu au nicio legatura. Aparent.

Tastez ca un satanist. Pardon, satanista. Mi-am taiat dejtul, da, am leucoplast mov pe ala! dar am taiat fix buricul dejtului asa ca tastez ca o satanista: cu degetul mare, aratatorul, si degetul mic.

Aseara in zona unde stau s-a tras (s-a gasit glontul, nu s-a gasit arma). O persoana la spital in stare de soc, fara varsare de sange.

Colegul meu Mohamed lipseste cateva zile: bolnav.

De la Bruxelles, numai de bine.

13 thoughts on “Ca un satanist

  1. Stai departe de obiecte contondente. Eu sunt în recuperare după ce o uşă s-a trântit de la curent fără să ţină cont că mâna mea era acolo… De la satanistă,la satanistă, calde salutări!

  2. Colegul lipseste? O fi fost la Paris…. :O

  3. Adica ma intrebam daca nu si-a facut weekend-ul la Paris. 🙂

    • O sa fac o poza cu ce mancau e. Pare inofensiv, filozofia lui este hedonista: mancam, ne distram, tocam bani si ceva carduri de credit etc. Si ce fericire e pe el cand aduc prajituri: nu ii sterg zambetul de pe fata 1-2 ore. Are 2 copii dar viseaza famelie mare (la ei se practica si 4-5 cezariene, copilul sa iasa!!)

  4. Dar de ce ne tot exportati diversi?? Acum e poza unuia nascut in Bruxelles, e cautat pe aici. N-avem nevoie de ei!
    Acum mai serios, toata ziua se fac arestari si se gasesc arme la domiciliul unora. N-au putut face asta mai din timp??

    • Doamna, daca as sti dinainte, as castiga si la loto, si lua premiul nobel pentru pace. Pana una alta, tot langa sef sunt :)) , ba mai muncesc in plus ca Mohamed e in concediu de boala (a mancat prea mult, sunt sigura).

      Politia aici tocmai a detonat o masina suspecta la coltul strazii unde e IuliaBe: alarma falsa :))) – au desfacut valiza si intins chilotii unuia pe astfalt.

      Cat despe ce exporta Belgia, am impresia ca unii fac ce vor: adica nimic bun. Molenbeek e un cartier ca prelungirea Ferentari. Produce multe frustrari viata de acolo, iar lumea s-a enclavizat (sunt grupuri de romani ce vorbesc numai romana, grupuri de arabi ce vb numai araba etc)… eu merg periodic ca au un magazin de materiale si atze (http://www.chienvert.com/ ) .
      Intre timp belgianul din birou injura in franceza ceva cu putaini si bande d’incompetents – stai sa vaz ce e, ca pare palpitant😉 .

  5. Nu stiu cum e Ferentariul, dar imi imaginez : am aterizat odata la Paris( tot pentru un magazin de materiale) intr-o zona de ziceai ca-i alta tara, mi-a fost frica, desi nu eram singura.

    Si tot asa eram cu masina odata , singura, si m-am ratacit si am nimerit intr-un orasel unde n-am vazut picior de alb. De atunci nu mai iau masina singura sa merg asa departe. Nu-i vorba de rasism, ci ma simteam asa straina si diferita acolo, incit eram terorizata.

  6. Sper ca ti-ai cumparat casca de protectie, cotiere si genuchiere. Nu, nu ca te-ar durea in cot, dar sa fii echipata sa te arunci la pamant la orice pocnitura.Chiar si la aia de la dopul de sampanie.🙂
    Stiu, nu-i de ras, chiar cred ca e tare aiurea sa nu te simti in siguranta in casa si in orasul tau. Sa auzim de bine!

Leave a Reply

