arakelian

lumea mea, si-a altora.

Intre 2 lumi

28 Comments


Ziua sefului meu coincide cu ziua lui traian bashescu. Seful meu e mai sef decat bashescu. Si seful bea, ii ajunge o bere sa rada si sa flirteze cu toate fetele.
Dimineata daca  ma trezesc devreme ma intalnesc cu Vecinii. Cum care Vecini? aia de la scara vecina, o famelie de negri din nu stiu care trib, dar unii simpatici. Undeva la 7 30 – 8 fara 15 tati pleaca probabil catre scoala cu fiul (sau la o vanatoare de lei). In holul garajului (garaj lung de 50m, deservind 8 scari de bloc) acestia pleaca dansand si cantand catre scoala. Sunt frumosi, cu obraji  netezi si rotunzi, nas borcanat, ochi plini de voiosie, slabi scandura si cu un dans din ala usor taraind fiecare picior: Uaaa….namase…

(ii suspectez ca fac vodoo acasa si le-a iesit bine in noaptea asta dar nu am nicio dovada. Astept un dans din asta si maine, si inca ceva demisii)

. Cam asa mi-a inceput mie ziua.

28 thoughts on “Intre 2 lumi

  1. Cam ca fetile dă la Căpîlna.

  2. Daca ai fi scris in alta limba sau daca ar citi bastinasii flamando-valoni te-as fi sfatuit sa stergi mesajul, pentru ca baza glumelor este ca vecinii sunt negri si nu albi si pe baza asta sunt asociati cu ceva tribal primitiv. Sunt sensibila la chestii din astea tocmai ca am auzit de atatea ori ca sunt inferioara ca educatie si alte caracteristici sociale numai si numai pentru ca vin din Romania. O tara primitiva in ochii multor olandezi. Poti sa stergi mesajul dupa ce il citesti, dar ce tie nu-ti place…

    • Păii… Zoico… negrii chiar sunt tribali. Că pă chestia asta s-au măcelărit în Ruanda, nu? Nu pă chestii de fotbal…

      • Unii sunt tribali si isi sufla nasul pe strada (literalmente), dar altii nu sunt. Celor din categoria ultima nu le-ar trece niciodata prin cap sa vorbeasca in engleza sau swahili ca echivalentul lui Mitica din Caragiale sau sa incerce ostentativ sa fie spirituali… Desi de unde nu e, nici nu va pica. Dar se pare ca asta e moda printre ‘telectualii de acum.

        • Desigur că nu sunt toți tribali. Thomas Sowell, bunăoară.
          În altă ordine de idei, să judeci pe cineva după cum scrie echivalează cu a judeca după culoarea tegumentului, nu crezi?
          Am citit șase luni de Thomas Sowell înainte să aflu că e negru. Evident, nici n-a crescut, nici n-a scăzut în mintea/ochii mei. Intelectul nu-i dependent de pigmentație, la fel cum stilul de scriere nu-i dependent de intelectul autorului.
          Există ceva care se numește sarcasm – posibil să citești definiția – în timpul liber.
          Ori nu.

    • tribali sau nu, o tin intr-un dans in fiecare dimineata cand ii vad. Noroc ca plec 15 min mai tarziu ca m-as complexa zilnic.
      Eu la 7 30 iimi tarai picioarele, ei danseaza in pas vioi in fata mea. Vreau si eu cafea de a lor!!!!

    • cat despre asocierile noastre cu altii, m-am obisnuit si fac si eu glume. Eu fost deja ‘identificati’ 400 de homeless aici,nativi romani. Vine iarna… vai de ei. Acum ajutam o familie ce statea sub pod… cu 5 copii…. sunt voluntare ce fac acasa cu ei cursuri de scris (alfabet), i-au inscris la scoala etc.
      Arthis, o asociatie romaneasca, se ocupa de aia de pe strazi, da o vorba buna cate o supa calda si cate un sfat legal, ba chiar sunt si unii care vin la cursuri de alfabetizare .
      Mai rau m-a enervat insa e cand m-a intrebat unu acum un an daca am facut facultatea in Ro, ca presedintele. Nu stia ca hotul e prim ministru, dar stia ca si-a fqcut diploma falsa. De acu; incolo or sa fie si mai grele, pt ca deja facultatea particulara Spiru Haret a produs atatea diplome pe banda rulanta incat….nu or sa mai conteze ca am scoala in Ro.

      • Bine ai venit in clubul romanilor din strainatatea neagra, unde-i viata mult amara. Cei care iti pun astfel de intrebari au in general o diploma de dimensiunile unui timbru postal, daca o au si pe aia. Sunt invatati sa creada in superioritatea lor absoluta, bazata pe aer. Am avut colegi de facultale (litere) cu mari pretentii, dar care nu auzisera niciodata de Dante. Te faci ca nu auzi si le dovedesti ca esti de Jde mii de ori mai buna decat ei. Asa supravietuim aici, toti veneticii din tari considerate inferioare.

        • Aaa, eu sunt calita…daca ar fi asta prima replica… Nu, nu pot sa ma prefac ca nu le aud, deseori nu am ce zice ( mie replicile bune imi vin a 2a zi).
          Cand am rabdare o sa sa scriu cate ceva din remarcile ce am primit ca moldoveanca in cei 10 de Bucuresti…incat am inceput sa mi le zic si singura!! Eu la Bruxelles m-am simtit mult mai bine, ca sunt multi moldoveni si toleranta e mult mai mare. Zau a mii s-a parut viata bucuresteana mai neagra decat strainatatea asta – daca ar fi sa ma intorc in Ro m-as gandi de 2 ori daca sa ma intorc in Bucuresti sau in alt oras…
          Inca nu inghit cand mi se adreseaza lumea ca Preafericitul Daniel e de-al meu ( in rezumat, e mitropolitul Bisericii ortodoxe, un corupt increzut) – daca ar fi de al meu ( sau eu de-al lui) i-as da 2 palme.

  3. Zoica nu-i proastă; fă ce zice ea. Nu te pui cu corectitudinea pulitică – că pățăști!
    Cam ca pozele cu tine cînd erai mică, pe păturică, cu fundu-n sus – se poate interpreta.
    Ori alea de la Mangalia sau Techirghiol. Copii mici… dezbrăcați… haoleo țațooo!
    Io cînd bag chestii d-astea cu dus-întors… le spun la uameni să nu comenteze ori să dea laicuri.

    Hacuma… o fi mai relacs în Belgia… dăși mă cam îndoiesc.

    • Blegoole, sa ne vezi pe noi la munca ce coloratura avem …. intr-o zi o sa rog colegii sa intindem mana sa fac o poza cu piele noastre. Mana mea eventual langa TMK.
      Sa fii mandra de mine, asa moldoveanca cum sunt fac coach de educatie financiara cu Mohamed ( si nenea asta are master in finante).

    • No, Zoe stie ce stie, ea trage cu altii de-ai nostri…. aici e mai ‘politically correct’ .

      P.S. nu am poze de mica, pe paturica, cu fundul in sus. A avut insa fratele meu si atata au ras altii de pozele alea ca s-a suparat si le-a rupt frate meu pe toate. Saracul copil…

      • Diferențe de mentalitate/cultură la nivel de popor: românilor nu le-ar trece prin cap gînduri pedofilice la vederea pozelor cu copii mici în fundu’ gol. Altora însă…

      • nunu, nu le trece romanilor deloc, ia vezi procesele din Iasi; sentintele sunt publice pe site-urile judecatoriei.
        In plus, de cand cu actiunea Nu inseamna NU, pe site au aparut zeci de povesti in spatele anonimatului …. Diferenta e ca in Ro nu se face public, e inca o rusine sa se afle…

Leave a Reply

