arakelian

lumea mea, si-a altora.

Gagicarul

4 Comments


Aseara avem o discutie haioasa in timp ce jucam un joc cu zar: imi zice tati ca la scoala, cand a recuperat fata, Rayan i-a zis ca este amoreux de fata. De fata noastra. Amandoi au 7 ani.
Fata incepe sa rada: GLUMEEESTE, GLUMEESTE.
Nu am intrat in detalii, apoi fata si tati au dormit, dar in timp ce strangeam pe ici/colo, si in timp ce am stat si citit o pagina de glume (iaacasa.ro – aventurile unui doctor in Romania), ei bine mi-a intrat un ghimbe in creier. Si nu, nu ma lasa sa adorm…
Asa ca la o bucata de noapte in timp ce ma foiam in pat, decid ca e cazul sa trezesc natiunea sa clarific problema. Si dau un cot la sotul sforaicios, de a sarit din pat asa cum a sarit batand din aripi cand l-am trezit la 5-6 dimineata ca aveam contractii de cu seara. De data asta nu ii dau nicio veste, ci il intreb suav:
-auzi, Rayan ti-a zis ca este amoreaux de fiica ta?
-da.
-si era la scoala??
-da, cu mama lui de mana.
-si Mara ce zice?
-rade.

Tac. Rayan e gagicarul ala de il vad alergand de gat cu toate fetele. Mai ales blondele.

4 thoughts on “Gagicarul

  1. De obicei tatal e cel care are insomnii de genul asta😀

  2. E clar: trebuie pusa in functiune centura de castitate! Dar vezi ca dublura la chei face oricine in ziua de azi iar la parole se pricep hackerii astia inca de mici! ;)))

Leave a Reply

