arakelian

lumea mea, si-a altora.

Muzica si alte cele

11 Comments


Mi-era dor de serile la concerte. Singura, zgirbulita intr-un colt, cu capul sprijinit intr-o rana,  in umbra salii vechi de peste 100 de ani, privind de sus persoanele venite. Foiala de dinainte. Linistea de dupa aplauze. Reglatul de corzi si de foi si de de voce. Nu,  nu inteleg de ce o violoncelista isi drege vocea inainte de a pune mana pe arcus.
Mi-era dor sa fug pe strazile pustii batute de vantul rece de dupa,  mirosul de fum, vantul ce spulbera frunzele galbene zgribulite, cu notele zburdant pe portativul din cap.
De data asta am fost cu temele nefacute, acolo ma astepta o supriza, o bijuterie. O sa ma pregatesc mai bine in viitor, sa pot savura interpretarea live, cu emotiile si stangaciile aferente.

 

11 thoughts on “Muzica si alte cele

  1. Vaaaii… țe dlăguț… țe romantic…
    (io când mă emoționez, mă țîțîi)
    …………………..
    Arakelian, ascultă la mine, că știu ce vorbesc; e doar melancolia blegoasă de toamnă… fum, ceață, trotale ude, alea-alea.
    O să te țină pîn’la prima zăpadă.
    Atuncea… o să vină alte sentimente – zurgălăi, clopoței, colinde, “afară-ninge liniștit-și-n sobă-arde focu'”…
    ce facem de rebelion, unde-s cozonacii? , etc.
    Violoncelista își dregea vocea ca să-și desfunde urechile.
    Și ca să închei cu un vaccin anti-melancolic:

    • Aaaa, deci asta e explicatia cu dresul vocii? mereu m-am intrebat de ce un pianist/dirijor/violonist isi drege vocea…nu vedeam logica :))

      Cu melancolia, mi-a ttrecut azi dim. cand m-am trezit mai tarziu si totul facui in fuga fuga fuga, plecat nemancata, metrou blocat, fuga fuga fuga .

    • auzi blegoole, ce e cu nenea asta???????????? l-ai cules din bruxelles ?

  2. Nelson Mondialu e vedetă de iutub. Varianta mioritică de “reality show”. Absolut fascinant – nu te poți desprinde de ecran.
    Actor, regizor, scenarist, textier, facebook, twitter, blog… tut a le gu. A fost și la pușcărie. Una din cele mai reușite întruchipări ale României contemporane…

    Știi senzația aia… groază și scîrbă? Ca atunci cînd visezi că ești în bucătărie, și iese un gîndac cît o pisică de mare de sub aragaz?
    Și înțepenești; vrei să țipi, da’ nu poți. Vrei să fugi, da’ gîndacu’ are mai multe picioare, te ajunge, simți cum te pipăie cu antenele pe picior?

    Cam așa ceva… 🙂

  3. Muzica și muzichia:

  4. Nici nu știu ce să apreciez mai mult: postarea ta sau dialogul tău cu Blegoo… Oricum, mi-ați trezit dorul de a ieși la spectacole, tu – la un concert, Blegoo – la o comedie!🙂

    Zi frumoasă!

    • nici nu mi-am dat seama ce dor dor imi era de spectacole! Abia acum imi dau seama cat de faina mi-a fost perioada cand eram singura, in bucuresti: spontan decideam sa intru la un concert; deseori nici nu aveam bani de bilet si dadeam 3-5 lei la intrare si stateam asezata, pe scari, intr=un colt. Fara nicio grija, fara nicio graba, ma intorceam pe strazile ude in miez de noapte.

Leave a Reply

