arakelian

lumea mea, si-a altora.

un banc cica real :)

13 Comments


Copiat de pe iaacasa.ro

M-a vizitat ieri un prieten, actualmente emigrant USA. Ne-am pupat, ne-am îmbrățișat, am discutat despre unele, despre alții. Ca fapt divers mă anunță că s-a logodit cu o doctoriță veterinară din Kansas. Poveștile de dragoste nefiind specialitatea mea n-am ținut morțiș să aflu detalii, dar mi le-a dat el. Și zău că mi-ar fi părut rău să nu aud una dintre cele mai de succes cereri în căsătorie. Ever.
– Anul trecut, în toamnă, eram la sor’mea în Wichita. Într-o seară au găsit copiii un liliac rănit în fața casei. Cumnată-meu băuse, sor’mea n-avea chef așa că am luat lighioana într-un hanorac și m-am dus la un cabinet veterinar. Fratele meu, când am văzut-o pe doctoriță n-am mai știut de liliac, de nimic, mă uitam la ea ca un vițel.

– Era mișto sau înfiorătoare?
– N-auzi că în februarie avem nunta?
Tipa îmi zâmbește:
– Hello!
Dau și eu din cap și zic:
– Îhâââm!
– What can I do for you?
– Ăăă… aaa…We found a…

Deci coane uitasem cum se spune la liliac, mă înțelegi? Uitasem și de Batman, de tot.
– Yes?
– Ăăă… we found ăăă… mouse…with wings…broken.
– Soo… you found an injured bat?
– Yes!
– Where is it?

Atunci mi-am dat seama că-l țineam pe bietul animal strâns în hanorac. Îl pun pe masă, ea începe imediat să-l gâdile, să-l panseze, să-l aranjeze. După ce termină se întoarce zâmbind:
– You have a nice accent. Where are you from?
– Romania.
– Romaniaaa… Transilvaniaaaa…
– Yes!
– Dracula?
– Yes!
Se apleacă spre mine și mă întreabă în șoaptă arătând peste umăr la liliac:
– Sooo… it’s not a cousin of yours, right?

– Și?
– Am zis acum ori niciodată:” It will be your cousin too if you marry me!”

13 thoughts on “un banc cica real :)

  1. Cum ne ajută Dracula ăsta în toate cele!🙂

  2. Replica potrivita la momentul potrivit!!!!:-)

  3. B E S T I A L! Minunata intamplare!

  4. foarte tare. mouse with wings :))))

  5. Mi se pare absolut incantator …intr-un fel s-a si nimerit sa fie un liliac si nu alt animalut..Dap..cred ca exista..soarta🙂

  6. ce dragut….imi place povestea de numa’
    eu ador povestilea astea dulcege🙂 sa ma vezi ce plang in varful canapelei la comediile romantice :))

  7. Ma intreb: Daca ar fi fost din alta zona a tarii (Oltenia, Moldova s.a.), cu ce replica ar fi agatat-o.😀

Leave a Reply

