arakelian

lumea mea, si-a altora.

Crestini sunt peste tot

8 Comments


In seara asta am avut parte de o supriza frumoasa. Crestina din apartamentul din fata mea mi-a sunat la usa cu un platou imens cu mancare traditionala de a ei de acasa: coucous marocan. Ne vedem rar, poate o data pe luna, lucreaza mult ca asistenta de spital pe dializa.  Si mai  mult de un bonjour si bonne journee si de cum e vremea nu ne zicem.
De ani de zile nu mi-a mai facut niciun crestin asa surpriza frumoasa.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 thoughts on “Crestini sunt peste tot

  1. Cus-cus cu legume, că nu văd nici un picioraș de pui. Interesant!

  2. Crestina, din Maroc? Hm … permite-mi sa fiu sceptic. Nu ca ar fi o problema daca nu ar fi crestina, dar asa, pentru acuratetea informatiei prezentate😛 .

    • Oricine omeneste pe altii cu un blid de mancare e crestin. Ce daca vorbeste araba si poate sotul ii trece pe la moschee.
      Incerc sa imi aduc aminte ceva bucurestean ce a facut asta in ultimii 10 ani. Inca incerc.

      • Nu stiu daca am apucat sa iti recomand filmul A Man from Earth. Ca idee, cica evreul ala de-l chema Isus ar fi putut fi budist🙂. Filmul e extraordinar.

        • nu ai apucat. O sa il caut, merci de idee.
          Cat despre ce era Iisus, pt un credincios sincer nu cred ca e important ca a fost barbat, ca a fost sau nu casatorit; noi am savurat si comedia unde Dumnezeu era femeie,

  3. ce pofta mi-ai facut!🙂 sa va fie de bine

Leave a Reply

