arakelian

lumea mea, si-a altora.

Culese de la colegii de birou

5 Comments


Dupa cum v-am zis, in birou la mine convietuiesc un musulman Mohamed (tine Ramadanul!), un budist, eu ortodoxa si un ateu ce vrea sa faca crucifice vreo 2 crestini.
Ne lipseste un magar, dar astea sunt detalii.

Replici din ultima perioada, despre temerile legate de valul de sirieni veniti(cateva mii deja) :
-O sa creasca riscul de terorism
-vor lua din joburile localnicilor (cam potorosi, fie vorba intre noi)
-Belgia nu poate lua toata mizeria lumii si victimile tuturor razboaielor (aici vin in ultimul timp din Irak, Libia, Somalia, Siera Leone, Siria, Congo)
-musulmanii devin majoritari (no chance, e nevoie de cateva milioane, deomcandata sunt doar 6% in  belgistan)
-vor sa profite de sistem
-nu se vor integra (aici mi-a placut Mohamed a argumentat clar: pt cei veniti ddin anii 2005, in cateva luni aprox. 20% lucrau, si dupa 5 ani mai mult de jumatate lucrau)
-creste infractionalitatea (aici iar Mohamed a argumentat clar: in general puscarile sunt pline nu de musulmani ci de belgieni, iar agitati sunt de obicei adolescentii iar noii emigranti au depasit varsta)

E tare Mohamedu. Tocmai ne-a gasit o mica deducere fiscala, putin cunoscuta, putin folosita, pt cine are copil in famelie, deducere din chirie. 100 euro pe an. E bun la casa, pardon biroul omului :)). Daca o sa afle de blogul meu si o sa isi faca cont pe fb, va trebui sa sterg muulte comentarii puse de mine,unde il pomenesc :))))))))))

5 thoughts on “Culese de la colegii de birou

  1. Vorbeste romana deja?!

  2. Poate ca musulmanul stie mai multe decat vrea sa spuna….Mai descoase-l , afli lucruri nebanuite…

  3. ha stai bine…. eu printre multe altele am si o tanti gay bigama, suna ciudat nu? adica o tanti care are doua iubite si stau toate trei in aceiasi casa :))
    dar eu nu aud astfel de comentarii, aici se vorbeste absolut in limita de politically correct🙂;

Leave a Reply

