arakelian

lumea mea, si-a altora.

Ce faceti voi cand veniti din concediu?

8 Comments


Eu am descarcat pozele si am decis ca nu mi-a placut plaja din insula aia. Zau, uitati-va si voi ce naspa e: 1

Cum sa imi placa asa ceva? neeee…nici nu imi pare rau ca m-am intors, nici nu plang dupa zilele alea!  Nici nu ma mir ca cele frumoase au fost cele 2 ore de sarituri in piscina alaturi de frantuzoaica  Gaelle (sau cum s-o scrie), efectuate in fiecare dimineata si repetate in fiecare seara.

Asa ca in seara asta de septembrie cu 10 gr afara nu am cumparat nici gogonele sa pun la murat ( sambata, da? ramane sambata) si nici prune de gomboti si compot pe iarna, ci am culcat copilul si am inceput sa ma dau iar pe Ryanair. Si am platit zbor catre alta insula. Craciunule, abia te astept!! Da-o incolo de recesiune economica, eu am vacanta ieftina si plaja cu nisip negru!
Asa ca sambata voi negocia pretul la gogonele, peste 1 euro nu dau!🙂

8 thoughts on “Ce faceti voi cand veniti din concediu?

  1. Asta o sa-ti serveasca de lectie: de acum cauti poze cu plajele din zona. De exemplu si Nisa e renumita, dar plaja e oribila.
    Altfel si noi de multe ori cum venim dintr-o vacanta , cum ne documentam pentru urmatoarea.

    • am vazut ce plaje sunt de dinainte de a plati – am acceptat fiind last minute. Oricum nu stiu sa inot si m-a incantat piscina ca de acolo am sanse sa scot copila mai repede decat din mare.

  2. ca o observatie: recomand cu toata inima insula aia: e de vis!!!
    Ce e urat e ca m-am intors, aici sunt 10 gr cand acum nici 1 sapt eram pe o terasa cu un vin local la 28 gr….

  3. Are și ea frumusețea ei, mie, care nu pot sta la plajă, mi-ar fi plăcut🙂

  4. Hei, azi e sambata, cat ai negociat kilu’ de gogonele? Eu as da un euro doar daca sunt gata murate.🙂
    Nu-mi place vara, nu-mi plac plajele, pentru mine concediul ideal e in varf de munte; daca tot e sa dau numai de pietre, macar sa fiu incaltata in bocanci.

  5. 😀 sa va fie de bine. si la mai multe insule si vacante din astea nasoale
    si eu duc dorul muraturilor, dar inca nu m-am apucat de muncit, cred ca peste vreun an-doi🙂 aici in afara de castraveti, ceapa si ardei copti in otet, nici o muratura, niks…😦

    • eu visez muraturi in saramura, fara otet dar cu marar si usturoi. Asa ca am luat cateva kile de gogonele, le-am spalat si rasturnat in 4 borcane, condimente, apa si sare si acum astept. Daca dansez pe langa ele s-or mura mai repede? :))

Leave a Reply

