arakelian

lumea mea, si-a altora.

ce am mai facut in ultima vreme

13 Comments


  1. am primit cadou masina de brodat. Si am reusit sa citesc juma din manual 🙂
  2. am luat un last minute. Plec miine. daca pica avionul in oceanul atlantic, sa stiti ca m-am dus sa pozez alte plaje
  3.  ma tin de alergat, 3 ori pe saptamana
  4. ma duc sa recoltez din gradina dovleceii.
  5. primesc azi un telefon la pranz, fix cand mi-era salata mai draga si gura mai plina. Raspund:

-tu ai petunii?

Eu [cleanf cleanf] : am. 6. Buna ziua. ( la asa telefon, asa ii si raspund, cu gura plina)

-si de ce mi-au aparut  pete pe frunze?

(ii dau eu, sfatoasa, cu intrebarile: daca le-a plouat, daca le-a udat, daca sunt frunzele doar de la baza sau si cele fragede, noi; sau ca probabil e vreo ciuperca parazit care umbla pe aici etc)

 

 

 

Morala: nu mai alerg niciodata dupa ce mananc juma de kil de prune.

13 thoughts on “ce am mai facut in ultima vreme

  1. sa iti priasca vacanta si sa povestesti de masina de brodat, ma bate gandul pentru una de cusut dar momentan raman la paturicile mele crosetate 🙂

  2. Vacanță plăcută! am văzut aici pe plajă o rochie frumoasă, brodată. o să ai și tu la anul, nu?
    Cine îți udă petuniile în vacanță?

  3. Vacanță plăcută! am văzut aici pe plajă o rochie frumoasă, brodată. o să ai și tu la anul, nu?
    Cine îți udă petuniile în vacanță?

  4. Sa alergi si in vacanta si sa gasesti la intoarcere tot 6 petunii si evident, cu frunzele nepatate 🙂

  5. va multumesc de urari. De alergat mai putin, ca plec cu fata, colocatarul ramane sa ude petuniile :))

  6. Mdeah , stii zicala? Prune dupa bere e placere 😃😃😃😃 Eu nu am alergat si nici bere nu am baut si-am patit-o…
    Distractie placuta in last minute….

  7. Eu tot vreau și am mai vrut să comentez. Nu reușesc și pace. Sunt tare curioasă acum.

  8. Sper că ai ajuns cu bine! Vacanță plăcută! ☺

  9. nu mai manca prune. de alergat…aleargă

Leave a comment