arakelian

lumea mea, si-a altora.

lucrurile bune se transmit mai departe

3 Comments


Cu ceva timp in urma am auzit expresia: lucrurile bune se transmit mai departe. Eu am vazut un lucru bun la un doctor ce a ajuns cu analize proaste de ficat dupa o perioada incarcata la munca. Nu sariti la gatul lui: nu bea, nu fumeaza, nu mananca excesiv ca este normo ponderal, doar are o meserie solicitanta cu program haotic si mananca dezorganizat. Solutia lui: sport – a 2a zi a inceput sa alerge (nu amanat, nu lalait, nu cautat pastile sau homeopatie sau cine stie ce solutii de cumparat. Nu regim sau dieta, ci a zis salate si sport asa ca el iese uneori la alergat: 2-3-5km, cat poate. Sst, il urmaresc pe runkeeperšŸ™‚ .

Am reinceput si eu joggingul, si ma uit cum ma depasesc unii …. zau ca nu sunt lenta, sigur si musai toti ceilalti sunt din Kenya.Ā  Si imi dau seama ca bolile moderne -cardiovasculare (adica 60% din boli si decese) cauzate de mancarea procesata si sedentarism, pt ca la tara incidenta e mult mai mica.

3 thoughts on “lucrurile bune se transmit mai departe

  1. Aseara imi povestea o prietena(e slaba, dar are probleme cu tensiunea) de cardiologul ei, care ii repeta constant despre binefacerile mersului pe jos si ca omul nu-i facut sa stea jos. Cabinetul lui e enorm si in timp ce vorbeste cu pacientul, face ture circulare prin el. E intr-o clinica privata, iar secretarele stau la capatul celalalt al unui coridor, prietena mea e sigura ca doctorul a ales intentionat sa fie departe de secretare. Pentru ca in timpul consultatiei mai trage o fuga in pas rapid la secretare ca sa revina cu diverse hirtii.

  2. Alta idee: sa parchezi cat mai departe de magazin… daca nu ai multe de cumparat;) bine ca se pot agata atatea de stroller… inca nu am aplicat ideea cu sedintele in care mergi si nu stai in sala de sedintašŸ™‚ e pe listašŸ˜› iar daca usa s-ar deschide la etajul 5, aveam in plan sa urc scarile in loc sa iau liftul in fiecare dimineata.

Leave a Reply

