arakelian

lumea mea, si-a altora.

De ce e nasol la Disneyland Paris

19 Comments


Am fo si acolo cu Dunia (in acelasi timp dar nu ne-am vazut, nu ne-am vorbit, am aflat dupa) . Prima data si suspectez asa ca e ultima🙂
Concluziile mele sunt:
– dureri de gat. A trebuit sa imi invart capul dupa atatea atractii si chestii miscatoare pe sus , dupa castele si baloane pierdute am suferit de dureri de gat
-baloane. prea multe baloane. In forma de Mickey Mouse sau de Frozen, sclipitoare, superbe, pe jos, pe sus, de toate!!!
-confetti, veselie, rasete, chiuituri, plansete. Da, multi copii veseli si chiuind de fericire.
-toate caracterele din desenele Disney au fugit pe strada fix cand treceam noi. Donald si Mickey si Minie si Ana si Elsa si Alba ca zapada si Ariel si si si si si…..
-prea multa veselie. Zau, prea multa, se distrau inclusiv persoanele ce stateau 1 ora la coada la o atractie.
– nu ajunge timpul. Sunt prea multe de vazut si revazut
– labirintul lui Alice il stiu pe de rost deja
-parada opreste toata agitatia. In fiecare zi. As mai merge in fiecare zi la parada – fix la ora asta e.
– nu stiu cum e noaptea dar promit foc de artificii si confetti si lumini pe la 10 seara.

19 thoughts on “De ce e nasol la Disneyland Paris

  1. Ce fain ca v-a placut! Eu nu reusesc nicicum sa intru in atmosfera aia de veselie. Sunt un Grinch al Disneylandului.

  2. Cred ca ti-ai dat seama ca te invidiez , da?
    Doamne ce fain trebuie sa fie….Extraordinar…!!!! Disneyland este una dintre destinatiile in care imi doresc cu ardoare sa pot ajunge….
    Sa va fie de bine si sa mai mergeti si alta data!
    Minunat! Minunat!

  3. Pe mine nu mă atrage, nu sunt genul care să se bucure la stimularea artificială a distracției, iar la partea cu desenele animate copilăria mea a cam trecut peste🙂
    Și deși am mai recuperat, n-am văzut vreun desen animat cu Mickey.

    • Daca ar fi numai Mickey, dar acolo erau cateva Ana si Elsa din Frozen, era Mirinda, era The beauty and the beast, erau piticii si albe ca zapada, erau printi, erau cai, era Alice si labirintul si toate cartile, Peter Pan si TInker Bell, castelele din desene reconstruite, donald si Pluto si veveritele Cip & Dales si Dumbo si Pinochio si soricelul din Ratatouille si si si si si etc! etc! etc! etc! etc! – toate desenele copilariei mele au coborat pe strada si ma asteptau.

      De, chestii din occidentul decadent :))

      • Dar tot oameni costumati erau. Eu ma uitam la parada aia si toti se agitau si rideau si eu ii vedeam ca pe unii care si-au gasit in loc de religie surogatul asta. Is rea, asa-i? Mai bine tac.

      • De fapt de citiva ani nici nu-mi plac filmele Disney: cele vechi erau asa frumoase…astea noi sunt f rapide, violente, le lipseste magia celor dinainte.

        • si eu am ramas de moda veche…

          De cele japoneze ce zici? Myiazaki, ma refer.

        • Vazui ieri noul film Disney(sotul zice ca-i Pixar si ca nu-i tot aia…). E primul film 3D pe care-l vad, ca nu dau pe la cinema-uri multiplex de obicei, dar cum fata voia filmul … am mers, si nu rula DECIT in 3D. Cliseele obisnuite la noile filme Disney(noile de ani buni): caderi in gol, actiune prea rapida, eroii urla cind tot cad, habar n-am de ce o fi laudat atita, eu si sotul ne-am plictisit, copilul zice ca a fost “asa si-asa”. Bineinteles ca totul se termina cu bine.
          Acum avem ochelari de 3D…habar n-am daca o sa-i mai folosim.

      • Dupa cum ii stii pe toti imi dau seama ca ai avut ce face acolo🙂

      • Azi am inceput sa zimbesc de una singura, ma gindeam ca aici se potriveste ce zicea Greta Garbo in filmul Ninotchka, era ceva de genul “sa moara capitalismul asta, dar sa mai tina putin…”

  4. sa va fie de bine!
    eu imi doresc sa ajung la Disney. deocamdata sunt in minoritate, nu i-am convins si pe baieti cand am fost in Paris, interesul lor pt aceste personaje este niks, nada, zero absolut😦 daca nu se schimba situatia in cativa ani, o sa-mi fac cadou de pensionare or smth…

  5. mie mi se pare un loc obositor de vesel, probabil nici tie nu iti place prea mult agitatie…

Leave a Reply

