arakelian

lumea mea, si-a altora.

Oua murate

7 Comments


Ce am facut cu exesul de oua fierte pt Pasti si crapate la fiert: le-am pus la murat intr-o solutie clasica de 2 cani apa, 1 otet, urme de miere, lingurita de sare, boabe mustar, frunze de dafin, ceapa, ursturoi, adaugat si o sfecla rosie mica taiata felii subtiri, zeama si sfecla fierte 5 min si…. pus totul peste oua.

Dupa 24 ore aratau asa:
3

 

Peste 36 ore aratau si mai bine, movalindul a ajung aproape de galbenus, dar le-am mancat😀

7 thoughts on “Oua murate

  1. N-am mai auzit de asa reteta! Cum arata am aflat , dar la gust cum sunt? Sunt…muraturi?

    • la gust nu e mare schimbare, mai murate sunt sfecla aia rosie si ceapa, ca le-am consumat alaturi. Dar e super estetic, dupa cum vezi.
      Si cu putina maioneza proaspata peste – devine de mare efect clasicul si ieftinul ou.

  2. Dacă e murătură, ce punem pe lângă ea? Niscaiva fasole bătută merge?

  3. Cool! Ai incercat pana la urma.🙂 Arata foarte fain!

  4. si eu le fac uneori. Destul de rar, e drept. In germana se cheama Soleier.

  5. Sfeclaaaaa!!!!!E “gulia” rosie din postarea mea!!!!:-P
    Batranetea bat-o vina!!!!Uitasem de tot ca de fapt este sfecla nu gulie!!!!

Leave a Reply

