arakelian

lumea mea, si-a altora.

Lost in translation

12 Comments


Ieri dimineata nimeresc in metrou in mijlocul unei clase de 6-7 ani cu 2 madame.  plecau cu 28-29 copii in excursie cu metroul. Copiii aveau veste reflectorizante si ghiozdane si plini de voiosie si glume. Madame-le i-au pus pe copii la inceputul trenului de metrou, s-au asezat pe scaune (cate 5 pe 4 locuri, sunt firavi belgienii), toti sub controlul vigilent al uliilor, una in usa, cealalta la limita scaunelor cu copii, nimeni nu iese din incinta; acolo si conductorul ii va vedea ca nu au coborat/urcat toti. Pe traseu, madame-le ii tin in discutii captivante, antrenante.
-Ce statie de metrou e? => Tombeerg
-Ce e aici? => unul zice piscina, altul patinuar, o fetita : sta bunica etc🙂
-Ce facem cand coboram? => stim, stim, ne punem toti langa perete si asteptam sa plece trenul.
La statia Merode, o fetita citeste…Merde. A pierdut un o, nu cred ca si-a dat seama ca a zis o prostie🙂
La coborare, o madama a blocat usa. cealalta a ramas pana la ultimul copil, a coborat si ea si numarat repede din ochi copiii ce stateau perechi cate 2. Ceilalti calatori au coborat sa faca loc si sa permita aceasta desfasurare de forta flamanda.

Astazi, intr-o discutie despre jogging (miscare pe care nu am mai facut-o dar sper intr-o zi sa devin independenta financiar si sa fac ce vrea muschiul meu) si imi spune unul despre “mindfull running”. Nu intreb ce e, prima data cred ca nu am inteles franc-engleza lui, apoi repeta si vad ca am inteles. Imi suna a ceva snob. Nu ii zic ca ultimul sport a fost cu harletul ca va rade de mine😀

4  cam asa arata cel de pe balcon, il duc cu liftul/ ma intorc cu liftul. In tin intr-o sacosa, pt a nu murdari, dar si pt ca sunt ceva chinezi si italieni pe aici🙂

12 thoughts on “Lost in translation

  1. Am greblat gradina sambata. Se pune?😀

  2. Ce post fain!
    Nu am înţeles ce e aia harlet (credeam că e un sport de care n-am auzit) pînă n-am citit comentariile.😀

  3. Excursie cu metroul? De asta chiar n-am mai auzit.🙂 Si la ce trebuie vesta reflectorizanta in metrou?
    In curand incep si eu campania de miscare in aer liber, azi intentionam sa greblez frunzele uscate lasate ca strat de protectie peste capsuni dar…ninge!🙂

    • nu stiu unde merg copiii, dar aici cand pleaca in grup, pt identificare, primesc cate ceva specific. De obicei au toti aceleasi palarii rosii, sau esarfe rosii (sau care o fi culoarea scolii), dar si veste. Sunt mai usor de remarcat, mai ales de catre masini, dar si de catre ceilalti. Eu ador scolile si actiunile care le fac asa (am colegi care au copii la scoli unde ies in fiecare saptamana, pe jos, fie la o brutarie sa vada cum se face piinea, fie la un magazin gen MegaImage sa vada cum e aprovizionarea, aranjarea, etc. – pt copii de 5-6-7-8-9 ani e un lucru extraordinar, sa ii scoata din cotidianul clasei).

      Cat despre campania ta de miscare in aer liber, am sapat acum 2 sapt. si de atunci e -1, 0 gr noaptea, deci nu pot semana nimic pana nu trec cateva nopti cu +. Si inca eu am noroc ca sunt in oras, unde e dos si mai ferit de vanturi… as vrea sa apuc si eu sa infing cele 10 urme de ceapa si semintele de ridichi😀.

  4. Si asa ies copii inteligenti, independenti si cu initiativa. Fara Froaila aia ce fac?
    Da’ mai bine zice-mi ce mai face Mara si Vic?

  5. Bodybuilding cu harletul…ce sport mai fain pe lumea asta ,poate sa mai fie? Se imbina utilul cu placutul!😉
    Excursia cu mijloace de transport se practica si aici. Mi se pare o chestie foarte buna , familiarizeaza puradeii cu troleul , metroul…etc.

Leave a Reply

