arakelian

lumea mea, si-a altora.

o stiti pe Rima Karaki?

8 Comments


Eu acum am descoperit-o – este realizatoare de emisiuni TV intr-o societate unde femeia inca este supusa (Liban). Ei bine, ea nu: familia o considera deplasata ca se prezinta asa,pt ei ce face ea e un act de nesupunere.
Aici i-o dat una peste bot extremistului barbos XYZT (nu stiu cum il cheama si nu e relevant, doar ca gurile rele spun ca e adept al Qaeda ).
In filmulet, daca era langa, zic ca ii taia barba :)))

Vai de sotul ei🙂

http://fitnstyle.com/Details/117/Rima_Karaki

8 thoughts on “o stiti pe Rima Karaki?

  1. Io mi-am imaginat ,vizionand filmuletul asta pe stirile online , ca de era barbosul ala libidinos langa ea , ii dadea una cu poseta in cap…sau cu laptopul peste gura. Oricum, indiferent ce simpatizanta este , are mare curaj si eu personal am ramas muta de admiratie privind curajul ei.

    • cu poseta plina de cosmeticale, da?
      Cum sa zica: mai femeie, taci. Tu-te-n gura de barbos😀

      • Cosmetice , tampoane , OB-uri , pieptene si perie , postmoneul si cam ce mai are o femeie prin “bouticul” portabil…(cred ca geanta mea are vreo 4 kile) si , eventual , oglinda sa fie in marginea peretului posetei , ca efectul sa fie mai substantial , la lovire… :))))
        Mnoah , omu’ si-a permis sa zica vedetei “femeie , taci” , ca asa e politichia si religia acolea….Noroc ca doamna moderatoare e scolita in strainataturi , cred eu si a gustat din dulcea libertate feminista , occidentala….asa ca i-a dat replica jegosului….

        • Duamna, geanta mea are un tampon si niste foi, card de acces. daca ii dau cu aia, ii e mangaiere.
          O caramida de laptop e ideal.

          Mai cunosc aici o libaneza, care zicea nu avea voie sa … aiba acces la laptopul sotului. Shocant, da? Apoi, am avut alt soc: a divortat, luat copchii si mutat la unu. Iar socant. Si apoi aminceput sa le pun cap la cap: dar daca femeia asta o duce capul, dar zice asa, sa fie ea…victima?
          Atunci am vizualizat altfel pe prezentatoare: a gasit momentul sa il opreasca, sa il irite, si sa il faca de rahat pe el, ditamai barbosu, in fata unei intregi lumi!

          • Iti zic o chestie , dar sa nu zici ca-s nebuna : eu nu umblu in laptopul domnului , dar nici el sa nu umble in al meu….(poveste lunga).
            Nu stiu ce sa zic daca ele chiar se victimizeaza ori se complac in situatie. Nu cunosc prea multe despre obiceiurile lor si traditiile de acolo , numai ce am mai citit pe net si vazut in documentare sau filme.
            Deci da , revin: un laptop ,chiar si un notebook sau tableta , in poseta , este o arma letale…Tre’ sa-mi cumpar table!😛

  2. gata, am gasit pi net: a facut universitatea de Calculatoare, Beirut. Nu e occidentalizata, e neaosa de-a lor, rupta dintr-o familie educata.
    Tot mi-e mila de barbatu -su, nu misca in front!

Leave a Reply

