arakelian

lumea mea, si-a altora.

cel mai frumos cadou primit!

25 Comments


Dragi cititori, de ziua mea am primit cel mai frumos cadou!

Este vorba de o ie. Carmen mi-a facut cadou ia pe care a purtat-o ea la nunta ei din vremurile comuniste.  Ia este o bijuterie, pe material foarte fin niste miini dibace a infipt mii si mii de cruciulite la distanta de 2 fire.  Cadoul este extraordinar, multumesc mult Carmen! o voi purta cu drag la vara, imi vine perfect, dupa cum se vede in poze. Stii pe ce material este cusuta?

Nu stiu ce maini au cusut bijuteria asta, dar puteti sa admirati:3 2

Fotografa din dotare m-a pus sa stau ca un pisoi, daca regizorul cere, eu execut🙂 . Intre timp am sters si obiectivul de amprenta degetutelor.  Poze detaliate cu altita, cusaturile le voi face miine pe lumina naturala, seara ajung acasa cand deja se intuneca…

 

La multi ani mieee!

25 thoughts on “cel mai frumos cadou primit!

  1. În această faină ie,
    Parcă ești bijuterie,
    Și îți urez cu drag ție:
    La mulți ani cu bucurie!🙂

  2. La multi ani si sa porti cu drag comoara primita!

  3. La multi ani draga mea!
    Iti vine de minune ia! Sa o porti sanatoasa si sa te simti grozav in ea! De abia astept pozele in detaliu pisicuto!😉

  4. Iile sunt slăbiciunea mea. La mulşi ani!🙂

  5. La multi ani frumosi!!!

    Minunata ia, mai ales ca are si o poveste, o istorie. Sa o porți sănătoasa!

  6. Ma bucur atat de mult ca iti place Era cat pe ce sa o tai sau sa o arunc. Ia este din borangic de bumbac (cred) si este lucrata de o anonima, care vindea pentru cativa lei la artizanat munca ei de albinuta, pentru care ar fi trebuit sa fie platita in aur curat.
    Pe vremea cand am cumparat ia nu erau materiale sintetice. Slava Domnului, fiindca am cumparat mai tarziu o fata de masa brodata impecabil in in criuciulite, superba. Surpriza a fost insa cand am spalat-o si am incercat sa o calc. Atata munca si maiestrie pe o porcarie de material sintetic, care a ramas cu cute pe veci si nu suporta fierul de calcat.
    Cred ca ia pe care o ai acum este din borangic tesut in casa. Soun asta pentru ca in magazine nu am vazut borangic sau voal de bumbac ca acesta.
    Un detaliu picant. In perioada cand am cumparat ia lumea din Romania se uita cu jind la materialele sintetice din vest si considera ca plasticul este incomparabil mai frumos decat materialele naturale. Andrei avea o jucarie de lemn nefinisat cu vopsele si lacuri. Cineva m-a intrebat foarte nedumerita de lemn: ‘ tu nu ai destui bani sa cumperi jucarii de plastic?”… care erau de zece ori mai ieftine… -:)!
    Ma bucur ca a ajuns de ziua ta. Cand este: varsator sau pestisor? Carmen

    • nici eu nu am mai vazut vreodata borangic tesut in casa. Asa arata, e o tesatura atat de gingasa si de fina!!
      Anonima care a cusut a muncit la ia asta f. mult, sunt impresionata.

      Da, sunt peste🙂

  7. esti peste ca si mine🙂 e frumoasa si fina si ti se potriveste, la multi ani tie! chiar ca frumos cadou

  8. La multi ani! Esti foarte frumoasa! Si atat de tanara…!🙂❤

  9. Sper ca primesti urari de La multi ani cu o mica intarziere!🙂 Asa ca, La multi ani si numai vise implinite iti doresc!

    • urari primesc intodeauna!
      Cel mai amuzant a fost acum ceva ani, in luna mai, ma suna un vechi prieten sa imi zica…la multi ani, ca si-a adus aminte ca pe 21 febr era ziua mea.
      Am apreciat ca si-a adus aminte, da!?!?

  10. Inca nu e luna mai, asa ca primeste si de la mine urari de bine, de sanatate, de muuulte bucurii si tot ce mai ai pe lista cu dorinte. La multi ani!

  11. Ce bine ca se accepta pina in mai, atunci la multi ani si din partea mea! Am fost in vacanta si am facut pauza de internet.
    Ce frumoasa ie, iti sta f bine!

  12. La multi ani draga mea, chiar daca cu intarziere🙂. Sanatate multa si tot ce iti doresti sa ti se indeplineasca.
    Ia asta e grozava, eu sunt innebunita dupa ii, acum am vazut ca te pasioneaza subiectul si pe deasupra mai si lucrezi la una.
    Cand o fi sa ne vedem, musai sa vii in ie, sa am ce fura :))

Leave a Reply

