arakelian

lumea mea, si-a altora.

Sergei Polunin

7 Comments


datorita noului videoclip  l-am descoperit pe Sergei Polunin. Am mai cautat ceva inregistrari cu el: un bun dansator tehnic, reuseste sa transpuna emotii, reda si furia si divinitatea si drama dar si creativitate, iar in videoclipul asta reuseste sa depaseasca valoric melodia (care, personal, mi se pare mediocra).
Sunt 2 lucruri care le caut: sensul tatuajelor sale si cladirea. CLADIREA!!!! si cine a avut ideea de a rupe balerinul de pe scena si al lasa aproape de natura.

 

<p><a href=”http://vimeo.com/118946875″>Sergei Polunin, &quot;Take Me to Church&quot; by Hozier, Directed by David LaChapelle</a> from <a href=”http://vimeo.com/user37156732″>David LaChapelle Studio</a> on <a href=”https://vimeo.com”>Vimeo</a&gt;.</p>

7 thoughts on “Sergei Polunin

  1. Din cate imi dau eu seama , tatuajele lui sunt simboluri pagane , asemanatoare cu totemurile emisferei sudice , Hawaii , Polinezia si asa mai departe….am vazut o broasca testoasa pe el , parca in partea stanga a corpului.
    Ce semnifica ele , cred ca numai el singur stie si de ce si-i le-a tatuat.
    De ce balet in natura? probabil ca asa i-a venit ideea coregrafului….pe mine ma duce cu gandul la moarte si renastere….

    • frumoasa interpretarea ta.
      Pe mine m-a suprins ca a iesit de pe scena incaperilor inchise/lumini artificiale,el fiind prim balerin prin Londra.

      Cu tatuajele, am gogalit si am gasit ca pe umar are portretul lui James Dean.

      • Pe cel de pe umar nu l-am vazut cu atentie ( sunt si chioara , am nevoie de ochelari noi…ceapa ei de batranete! ).
        Zau ca nu stiu cati balerini exceptionali , mai sunt la Balsoi Teatr….majoritatea astora buni , cam ca peste tot , isi produc talentul pe bani multi in alte tari….
        oricum ar fi , parerea mea este ca Rusia este marea “producatoare” de talente in aceasta arta…prea putin se aude de balerini de alte natii , care sa ii egaleze pe rusi.

        • La Balsoi pana la 65 ani a dansat ca prim solista balerina Maya Plisetzkaya. desi a avut ocazia sa ramana in fr/Uk/us/japan etc. pt ca a dansat prin toata lumea.
          Scoala rusa (dar si ucraineana) de dans si muzica este de inalta calitate. Pana la urma pleaca unde sunt… bine platiti, dar unii cauta sa danseze si unde simt ca evolueaza sau sunt apreciati.

          Sergi Polunin a plecat din mai multe considerente. In primul rand ar fi ca homosexualii nu sunt tolerati de rusi, si sunt haituiti/ atacati pe strada.

  2. Melodia o stiu si,perosnal mi se pare foaaarte frumoasa..
    multumesc pentru acest spectacol…daca nu erai tu,poate nici nu vedeam asemenea frumusete…catve aminute am respirat in soapta…
    Te imbratisez!
    o zi buna!

    • Si eu stiam melodia dar nu mi s-a parut iesita din comun. Dar coregrafia si mai ales dansatorul m-au captivat, m-am uitat de 2 ori cum ii zboara tatuajele, si apoi a 3a oara doar anumite fragmente (pentru ca am remarcat ceva detalii de la cladire).
      Si astazi, de dimineata, am mai privit-o o data.

Leave a Reply

