arakelian

lumea mea, si-a altora.

Meniu anti-gripal

20 Comments


pe aici cica bantuie o gripa. Cad colegii pe rupte, lipsesc copiii la scoala pe rupte. Noi nu am fost de 4 ani bolnavi, in conditiile in care suntem 1,5 bolnavi cronici de cai respiratorii in familie. Citeam zilele trecute ce am remarcat pe propria experienta: iarna cele mai bune sunt felurile de mancare cu … zinc, vitamina D si usturoi. Adica peste cu mujdei :))

In articol spun ca norvegienii au aratat ca lipsa vitaminei D prezinta un risc mai mare de gripa decat lipsa vaccinului gripal. Sper sa gasesc si studiul …

20 thoughts on “Meniu anti-gripal

  1. Acum vii si tu cu aceasta informatie capitala, dupa ce am zacut o saptamana cu gripa de care vorbesti?!? Oricum, mai bine mai tarziu decat niciodata. M-am ridicat din pat si primul drum va fi la posta (ia). Sa nu va imbolnaviti!

  2. tocmai ce m-am intos din gradina unde am gasit 2 fire de usturoi verde. Nu stiu cum o fi supravietuit… le-am mancat deja hihi
    Vitamina D se ia din razele soarelui si din untura de porc.

  3. Deşi m-a rupt răceala şi abia mi-am revenit, numai de ciudă îmi fac un mujdei în seara asta😀

  4. Ai, ai, ai… Ce rău îi să n-ai ai în casă!😉

  5. De cind am citit ce-ai scris, mincam din greu usturoi, ba chiar am inventat sa-mi pun usturoi pe o conserva de sardine in ulei, a fost foarte bun. Noroc ca am un stoc de usturoi , chiar ma gindeam saptamina trecuta ca nu o sa-l terminam pina la vara.

  6. Cumpara, cumpara! Tu mi-ai dat idei. Numai ca asta de pe aici e mare, iute si fara gust. Al nostru e din Romania. Abia astept sa vina primavara si sa se faca leurda, si asta o pun in tot ce pot.

  7. Dupa vreo 10 ani in care de cite ori ne plimbam pe la padure primavara simteam miros de usturoi, odata in Germania la restaurant aveau un sos pe baza de Bärlauch: nu am gasit cuvintul ala in dictionar si tot ce am reusit sa aflam e ca-i ceva verde care creste in padure. Am vazut ca la ei folosesc de zor acel barlauch, am vazut si in piata cum arata, apoi am cautat pe internet….si am descoperit de unde venea mirosul ala de usturoi din padure. Tot asa am vazut ca in romana i se zice leurda, dar la noi in familie tot barlauch ii zicem, ca suna mai frumos. De atunci primavara nu ne lipseste, ca sunt poieni intregi pe la padure pe cind alte ierburi n-au rasarit inca(creste in zone umbroase, umede si nu gasesti cite o planta- doua ci suprafete mari, seamana cu frunzele de lacrimioara cu care se poate confunda, dar simti de departe mirosul de usturoi).

Leave a Reply

