arakelian

lumea mea, si-a altora.

Drama sosetelor pierdute

17 Comments


In fiecare casa exista un pitic naravas care fura din sosete undeva pe traseul dintre cosul de rufe (lighean la mine), masina de spalat (le-o fura din masina de spalat), uscator si pus in dulap.  M-am mutat in alta casa, piticul naravas a venit dupa noi. Dar si cand l-oi prinde…sosetel in fac!
Dincolo de cele disparute fara urma, piticul asta a bagat vreo 2 sesete in fata de perna, 3 in cerceaful de pilota, una am gasit-o ieri intr-o maneca de plover nescuturat bine.
Si eu sunt comoda, as putea lega sosetele una de alta, sau cumpara 5 la fel. Dar sunt comoda. Asa ca mai caut sosete.
Nicio problema, fiica mea se amuza si imbraca 2 sosete diferite. De amuzament ar putea sa ia fix pe alea desperecheate, dar ea vad ca desperecheaza cele care inca sunt in famelie.

Tips and tricks de aici:http://www.wikihow.com/Avoid-Losing-Socks-in-the-Washing-Machine

-cantitate mare de acelasi tip de soseta
-spalat in saculeti de plasa de plastic
-sortat si tinut in compartimente
-buzunarit hainele vechi
-cauta in aspirator/prin pat/printre alte haine/dupa mobila periodic. Apar comori.

17 thoughts on “Drama sosetelor pierdute

  1. Serios ca eu nu am un astfel de pitic… Ori sortez eu hainele diferit, ori piticii astia nu ma plac, dar cred ca in 11 ani de cand sunt femeie la casa mea, mi s-au desperecheat doar vreo 3 perechi.

  2. Piticul a fost si pe la mine de cateva ori. Ar dori sa faca pagube mai mari, dar nu-l las eu pentru ca dupa ce spal toate sosetele, le pun imperecheate la uscat, deci imi dau seama pe loc daca lipseste vreuna (procedez asa nu pentru ca as avea vreo manie, ci pentru a-i fi mai usor sotului sa le ia si sa le imbrace daca eu n-am apucat sa le strang de la uscat; el are toate sosetele inchise la culoare si ar risca sa iasa din casa cu sosete imperecheate gresit daca ar sta sa caute prin 30 de sosete odata). Si daca lipseste vreuna, intai merg si invart cuva masinii de spalat (fiind ude, mai raman lipite acolo), apoi verific si celelalte haine care au fost impreuna cu ele in masina. Doar de cateva ori au disparut fara urma, in zona crepusculara.

  3. Piticul era??? Daca stiam… Of! E prezent si in casa noastra, dar ii plac doar sosetele sotului. De la mine nu s-a atins de nimic. Nu i-o fi placind culorile.

    Si cind te gindesti ca l-am acuzat ani la rind pe sot si nu era deloc vina lui. :))))

    Am scris si eu despre: http://amedeya.blogspot.ro/2013/10/servicii-matrimoniale-pentru-sosete.html
    Am o sacosa. In curind o sa ajung la un sac. Si nici ca o sa gasesti in el doua la fel.

    • eu incep sa bricolez cu ele🙂. Am facut jambiere (merg de aceeeasi culoare dar modele diferite), am facut manseta pt alergat, un elastic de par, ba chiar am imbracat o jucarie🙂 – si jucaria a fugjit cu tot cu soseta.

  4. Cart de bine te inteleg!!!!!! Eu zilele trecute am avut o revelatie! Dupa ce am pus sosetele imperecheate la uscat pe calorifer, ca afara ploua cu galeata, cand s-au uscat, ce sa vezi? Tot lipsea una… Pe jos nu era, deci explicatia logica ar fi ca a mancat-o caloriferul!!! Si cate o mai fi mancat el fara ca eu sa il banuiesc vreodata. Deci, atentie la calorifere!🙂

  5. E clar : piticul tau bantuie si prin Timisoara…in zona Modern! Asta e piticanie internationala.
    Io am incercat cu plasa…dar cum mintea mea e in piuneze , am pus alb si colorat la un loc si am avut sosete colorate…Prefer piticanie!😛 Macar el e motiv de cumparat sosete noi si colorate!😉

  6. Bogdanul meu are o teorie: avem doi pitici în baie: unul verde şi unul crem. Din cei răi. 🙂

  7. :)) Piticii astia …dar ce ma intreb eu este:ce fac cu sosetele?
    ca le fura stim…dar oare ce fac cu ele….Poate pentru ca piticii sunt…”pitici” le ajunge sa isi faca hainute..oricum imi place de ei ca le fura doar pe alea curate si parfumate :)))

  8. Aha! La noi banuiesc ca nu e numai unul, s-or fi instalat mai multi la ce spor au la treaba.

  9. 😀 si eu am pitici mancatori de sosete. periodic cumpar cateva perechi la fel pe cap de locuitor al casei din acest motiv. ocazional le mai gasesc in maneci, buzunare, mai ramane cate una in cuva si pateaza urmatoarea tura de rufe, dar majoritatea sunt disparute definitiv, nu inteleg unde😀 nici nu mai incerc, m-am resemnat

Leave a Reply

