arakelian

lumea mea, si-a altora.

Banc despre femei

18 Comments


La un seminar al femeilor, pe tema “Cum să trăiesti într-o atmosferă de dragoste cu soţul tău”, participantele au fost întrebate dacă îşi iubesc soţii. Toate au ridicat mâna, aprobator. Atunci au fost întrebate când le-au spus, ultima dată, soţilor, că îi iubesc. Unele au răspuns că azi, altele că ieri, altele că nu-şi amintesc. Atunci au fost rugate să le expedieze soţilor un SMS, cu textul “te iubesc scumpule” iar apoi să schimbe telefoanele între ele şi să citească răspunsurile primite.

Iată cateva:

1. Cine eşte?

2. Te simţi bine?

3. Te iubesc

4. Ce mai e acum? Ceva cu maşina?

5. N-am înţeles ce ai în vedere.

6. Ce-ai mai făcut acum? De data asta nu te mai scuz

7. Nu mă lua pe ocolisuri, spune direct cât vrei

8. Oare visez?!

9. Dacă nu-mi spui cui îi este adresat mesajul, fac moarte de om!

10. Răspunsul la ce vrei tu este nu!

18 thoughts on “Banc despre femei

  1. :)))) Primul impuls este sa razi… abia apoi realizezi ca de fapt este un lucru tragic ! :(((

    • eu ma amuz, dupa atatia ani barbatii stiu sigurSigur ca vrea neaparat si musai ceva :))))

      • Eu ma intristez deoarece un barbat ar trebui sa fie fericit doar daca si sotia lui este fericita si tot ceea ce ea are nevoie ar trebui sa fie vital si pentru el !… Nu as putea sa fiu fericit stiind ca sotia mea isi doreste ceva ce eu pot sa-i ofer…si totusi sa nu vreau sa fac asta ! :(((…

        • eu consider invers. Fericirea mea depinde numai de mine, nu e conditionata de ceilalti, pot fi intristata de probleme/intramplari dar nu va disparea. Cand 2 fericiri se intalnesc, iese o fericire si mai mare.

  2. Ha, ha, ha… Era totuși și un ”Te iubesc” printre răspunsuri, ceea ce demonstrează că sunt și cupluri reale, fericite🙂

  3. Cât de mult dăunează iubirii certificatul de căsătorie!

  4. dacă acestea sunt reacțiile la “te iubesc” care or fi la “nu te iubesc” ?

  5. :))
    Mie mi-ar raspunde “Si eu… pe mine” sau “Si eu… ma iubesc” :)) E o gluma de-a noastra fiindca nu ii place sa isi exprime sentimentele verbal.

  6. il stiu de mai demult, dar are acelasi efect: de ras… cumpatat😀

  7. ma bag si eu ca musca ?!!! nu este banc…a fost chiar un studiu e adevarat mai demult…psihologii l-au facut ..au vrut sa “vedem”” noi cu totii cat de tare ne “”diluam”” sentimentele si exprimarea lor ,in timpul convietuirii in doi, si cum uitam de ce ne-am ädunat”” loviti de social de economic, de indiferenta !!
    de vine ..”suntem amandoi”‘ !! dar …exista si acele cupluri care stiu sa-si spuna (si cred in ceea ce spun)) te iubesc tot timpul…si nu e fals ,si nici obisnuinta este respect si drag pe care il manifesti fata de jumatatea ta fara sa ti se para obositor !!
    aaa m-am lansat …nu recunosc si nu cred in formula “” nu-mi plce sa spun eu doar simt””….!!
    cand crezi ca a-i spune te iubesc este inutil ….iubire nu mai este sigur !!
    mi-a placut pe aici, cred ca mai vin !!
    eu fac parte din categoria celor care spun cu barbatul meu de ani de zile, te iubesc in loc de buna si nu am obosit si ne este ff bine !!

  8. :)))) Nu m-am putut abtine cand am vazut raspunsurile!!! Dar intr-adevar viata in doi dilueaza sentimentele in cuplu. Consider ca aceasta vina apartine ambilor parteneri… Totusi, chiar daca nu spui “Te iubesc” in fiecare zi, asta nu inseamna ca nu iti iubesti partenereul. Consider ca respectul si atentia fata de cel de langa tine sunt mai importante… Atunci cand, inainte de a face ceva te gandesti daca gestul tau il va afecta intr-un mod negativ pe cel de langa tine… Daca te gandesti ca ai face orice sa nu ii ranesti sentimentele. In viata oricarui cuplu sunt suisuri si coborasuri. Important este sa gasesti solutii la probleme si sa nu renunti la primul obstacol, si nici la al doilea… si nici la al 1000-lea.

Leave a Reply

