arakelian

lumea mea, si-a altora.

Bancuri de luni :)

4 Comments


-Pe dumneata te-am vazut foarte des! zice judecatorul acuzatului. De cate ori ai mai fost condamnat?
-Niciodata, domnule judecator! Eu sunt portarul de la bordel.

Ucrainieni la vama

Doi soferi ucraineni sunt opriti la vama:

– Ce transportati?
-Calculatoare!
Controleaza vamesii camionul si gasesc pistoale, mitraliere si grenade.
– Astea sunt calculatoare?!
– Pai noi in Ucraina asa ne facem socotelile!

Proba de 100 de metri

Cand ma uit la proba de 100 de metri, ma simt de parca as fi martor la o crima.
Se aude un foc de arma si apoi niste negrii o iau la fuga…

Diferenta dintre un politician si un hot este ca pe primul il aleg eu in    timp ce al doilea ma alege el pe mine.

Clientul: – Ce fel de restaurant e asta? Supa nu mai este, tocanita nu mai este, desert nu mai este … aduceti-mi
paltonul!

Ospatarul: – Este un restaurant cu specific romanesc … si nici paltonul nu    mai este.

Vama, masina unui arab e perchezitionata in cele mai mici detalii pana    cand deja exasperat, vamesul gaseste o punga cu praf alb.  O desface tacticos in fata arabului, trage o limba zemoasa prin continut si
ranjind catre arab, spune:
– Cocaina ? Cocaina ?
– Nu, antrax………..!

Sunt din ce in ce mai  multe cazuri in restaurantele din Anglia, de cetateni care sustin ca au gasit potcoave in ciorba.

Sa-i dea curaj    pacientului, stomatologul ii ofera inainte de a-i scoate maseaua, cateva pahare de palinca, dupa care il intreaba:
– Ei, cum stam acum? Avem curaj?
– Ohoooo! Sa indrazneasca cineva sa se apropie de maseaua    mea!

-Politia a declarat ca s-au gasit arme ascunse in spatele bibliotecii din Ferentari. Localnicii sunt in stare de soc. Nu stiau ca in  Ferentari exista biblioteca.

Sotia se machiaza in fata oglinzii, pregatindu-se sa plece undeva.
Sotul:
– Unde pleci?
– La curse!
– Pai, grabeste-te! Calul te-a sunat deja de doua ori.

Singura data cand politicienii spun adevarul este atunci cand se fac mincinosi unii pe altii!!

– Hai, somnorosule, scoala-te!
– Oana, lasa-ma sa dorm…
– Nu sunt Oana. Sunt sotia ta…

Mi-am cumparat cel mai tare caine de paza. De trei zile ma chinui sa intru-n curte…

Un tip se plange unui vecin:
-Ioane, l-am prins pe feciorul tau la mine in  beci!
-in beci si eu pot sa-l prind. incearca sa-l prinzi la camp!

Culmea ghinionului: Sa te asezi pe o capita de fan si  sa-ti intre acul in fund!!

Amenda este taxa pentru ceea ce ai facut gresit.

Taxa este o amenda pentru ceea ce ai facut bine.

Doua prietene:
– El ti-a povestit despre aventurile trecute?
– Nu.
– Ce magar. Dar tu lui?
– Nici eu!
– Bravo!

Viata barbatilor este ca o zebra: blonda, bruneta, blonda, bruneta…
A femeilor – ca    gradina zoologica: bou, magar, maimuta…

O blonda intervievata…
– Cati soti ai avut pana acum ? – Doar ai mei? Sau asa…in general?

Un tip se trezeste cu o mahmureala groaznica.
Merge la baie  privindu-si fata umflata si mototolita si ochii  bulbucati spune:
– Pai cum sa nu bei cu fata asta???

Un cersetor a dat un anunt la ziar:
“Caut de lucru.. Cersesc impecabil in opt limbi.”

Pe copii ii intereseaza de unde apar lucrurile, pe adulti unde dispar.

Ai slabit grozav!
– Ai o dieta noua?
– Da. Legume – cartofi, morcovi, sfecla…
– Le fierbi sau le prajesti?
– Le  sap!

– Da’ ce-i cu eticheta asta de sticla de vin, lipita-n pasaport?
– Asta-i viza de intrare in Moldova.

– De ce nu porti cadoul meu?
– L-am purtat 9 luni, acuma umbla singur…

La sanatoriul acela erau putini barbati, asa ca multe femei se-ntorceau acasa odihnite.

Sotul se intoarce de la vanatoare.
– Ei, cum a fost vanatoarea, dragul meu?
– Normal, de-acum n-o sa mai cumparam carne o luna.
– Cuuum, ai impuscat un cerb?
– Nu, am baut tot salariul.

Barbatul citeste o carte, femeia citeste un ziar.
– Uite draga ce scrie la ziar: un barbat s-a cunoscut cu o femeie, in aceiasi seara s-a insuratcu ea, iar a doua zi de dimineata deja a sugrumat-o!
– De, noaptea e un sfetnic bun… – mormaie barbatul, fara sa-si ridice ochii de pe carte.

– Poti sa-ti inchipui, aseara ma-ntorceam acasa,  cand m-a atacat un maniac.
– Vai, ce oroare !
– Exact … exact asa mi-a zis si el!

Barbatul vine acasa beat. Se taraste pana in dormitor, se dezbraca pe-ntuneric si-i zice nevestei:
– Cand incepi sa urli? Ca nu pot sa nimeresc patu’…

– Ploua rau afara, iar nevasta-mea a plecat fara  umbrela.
– Nu va fie teama, banuiesc ca se va adaposti in vreun magazin.
– Tocmai de asta mi-e teama.

-La concursul de aruncarea ciocanului, un sportiv a aruncat ciocanul atat de departe, incat toti spectatorii au facut  „Aah!” mai putin unul, care n-a mai apucat.

Parinte, in timpul postului am voie la femei?
– Da, fiul meu, numai sa nu fie grase .

Un tanar sta de vorba cu un domn mai in varsta.
– Cand ma insor, primul lucru pe care-l voi face va fi sa o trimit pe soacra-mea doi ani in vacanta!
– N-ai vrea sa te insori cu fiica mea?

Mitica, treci imediat la masa si inceteaza sa mai spui “Da, draga…” de cate ori latra cainele!

Daca toti copiii ar ajunge ce doresc parintii lor, lumea ar fi plina de genii care nu muncesc.

Sunt un tip foarte corect si constiincios. in fiecare zi ma duc si vin regulat de la munca.
Ma duc regulat de nevasta-mea si vin regulat de sef…

Costica il intreaba pe Mitica:
– Mitica , de ce porti verigheta pe mana cealalta?
– Pentru ca m-am insurat cu femeia gresita…

Doua blonde in parc..

-Pana la urma, s-a dovedit ca bebelusul pe care il cresteam de doua saptamani nu era al meu. Cica a fost
nu stiu ce incurcatura la spital. Sincer sa fiu,  m-am gandit si eu la treaba asta…   Mai ales ca eu ma dusesem acolo ca sa-mi scoata gipsul.

Doi marinari discuta:
– Cand cobor pe uscat, in doua minute am doua femei pe brate!
– Nu te cred. Nu exista tatuaj asa rapid!

4 thoughts on “Bancuri de luni :)

  1. Multumesc!Am ras cu pofta…..Mi-a placut in special cel cu sapatul la legume :)))
    Iar : “Singura data cand politicienii spun adevarul este atunci cand se fac mincinosi unii pe altii!!”<- este extrem de adevarat…indiferent daca la nivel local,ori judetean ori la nivel "inalt"…este un mare adevar…mai degraba decat un banc…un mare adevar trist

  2. :)))) ti-am furat din ele, si le-am dat mai departe!

Leave a Reply

