arakelian

lumea mea, si-a altora.

Despre prematuri

Leave a comment


Zilele acestea a trebuit sa ii explic fetitei ce este un copil prematur: un bebe nascut mic mic mic. Cat de mic? mi-am pus miinile alaturate, am rasfirat degetele, si am miscat cate 2 degete: uite asa de mic! Da, un copil prematur are si 40cm, si miini si picioruse subtiri cat degetele mele, are cateva fire conectate (pentru perfuzii sau nu, pentru urmarit ritmul cardiac, puls,  sau mai dificil copii intubati), dar are o forta de viata nemaipomenita: sunt bebelusi de 1-2kg care reusesc sa isi scoata perfuziile.

Pentru acesti copii luptatori Nicoleta (o gasiti aici https://www.facebook.com/nicoleta.nideleavaia?fref=ts  ) colecteaza hainute de prematuri, scutece de finet, pampersi. Orice ce se poate potrivi unui copil de 45cm. Oferta magazinelor este foarte larga pentru copii de 3-6-9 kg,  dar pentru un copil de 1,5kg un body de la un copil de 3kg este ca si cum as lua eu un tricou de barbat de 110 kg🙂 – cat o rochie imensa si nefunctionala. Asa ca daca aveti ceva sa donati pentru un minim de confort al copiilor din spitalul universitar, contactati-o pe Nicoleta.

 

 

Leave a Reply

