arakelian

lumea mea, si-a altora.

Cine uita istoria, merita sa o mai traiasca o data.

2 Comments


Radu mi-a trantit replica. Da, am uitat cate ceva din relele facute de Iliescu. De fapt doar o parte, tin minte ca a impiedicat anchete, evolutia, tinandu-ne alaturi de fluxul comunist, rusesc. Radu mi-a adus aminte si de Caritas, bancorex, ceva privatizari etc. – unele indirect prin neimplicare sau ignorare intentionata.
Acum o saptamana mi-am amintit, in timpul unei discutii … politice, evident.

Zilele trecute am scultat pe Alice Sommer.

– la un moment dat spunea: oamenii uita, am uitat inchizitia, am uitat primul razboi mondial, am uitat multe si toate s-au intors.

Nu discutam ce viata a avut ea. Ci ca a reusit sa traiasca 109 ani spunand: Am ales sa fiu fericita.

P.S. Cine nu are un Radu pe facebook, sa si-l cumpere. E unul din membrii creatori al site-ului Dexonline. Voluntar. http://wiki.dexonline.ro/wiki/Informa%C8%9Bii

2 thoughts on “Cine uita istoria, merita sa o mai traiasca o data.

  1. Să scriem în cărțile de istorie, că noi suntem cam uituci!🙂

    • in scolile germane se preda despre efectele crunte ale celor 2 razboaie mondiale.
      De ce sa nu fie in Romania, la ora de religie despre ce au facut cruciadele?
      Sau la istorie despre cum au fost tiganii robi in Romania? Sau despre cum a inceput comunismul?

Leave a Reply

