arakelian

lumea mea, si-a altora.

Despre votare, de la Bruxelles numai de bine (II)

6 Comments


Voi scrie si III duminica, dupa ce voi vota.

Astazi vreau sa pun o poza cu un afis prezent in Anvers, acolo unde in 2009 a fost o sectie de votare dar astazi evident nu mai e. Sunt mandra ca sunt romani atat de faini si uniti: sunt mandra ca sunt romancaCa o constatare, cei din diaspora vor vota majoritar contra lui Ponta. Nu il iubim pe Iohannis, dar Ponta ne-a desconsiderat si facut mult rau. Ieri am primit de la un inalt functionar o gluma: “toti romanii ati furat diploma, ca si presedintele?” (nu stie ca inca mai avem o sansa sa nu il avem presedinte). I-am zambit si dat lacrimile. O zi grea pentru mine,  o romanca obisnuita, care am terminat o facultate cu greu, dar pe munca mea.

Nu ma deranjeaza ca Ponta vorbeste mult (desi vorba multa e saracia omului), nu ca un partid cumpara si santajeaza cu orice mijloace societatea, amintindu-mi de 1946-1947. Nici macar de ne -constitutionalitate si lipsa democratiei, nici macar ca intr-un stat democratic separarea puterilor in stat este o conditie esentiala; sau ca un stat in care un partid sau un grup restrans de persoane detin atat puterea legislativa cat si cea executiva si vor sa controleze si puterea judecatoreasca se duce spre totalitarism (vezi cati membri din familia Ponta sunt acolo si cati membri din PSD sunt anchetati). Ma deranjeaza cel mai mult ca seful a chemat-o pe verisoara mea profesor in birou sa ii faca observatie ca NU este pro Ponta si ca PSD-ului ii merita ca au de munca. Verisoara mea care este un profesor cu inca 2 joburi in plus … sa merite cuiva cat munceste?????

Hai, sa terminam cu scandalul asta care a scos atata delasare si depravare umana si sa am din  nou fb-ul plin de pisici, desene, flori, mesaje frumoase, inginerii si inventii recunoscute, carti citite si recomandate.

 

Ia spuneti, ce  cadouri pregatiti handmade pentru Craciun?

6 thoughts on “Despre votare, de la Bruxelles numai de bine (II)

  1. Si eu abia atept ziua de luni, sa se termine odata circul. Ba nu, ziua de marti sau miercuri, ca apoi, dupa anuntarea rezultatelor, unii for face betii cu sampanie, altii istericale cu venin. Dar apoi sper sa intram in normal si sa nu ne mai privim cu dusmanie fiindca am avut optiuni diferite. Spre mai bine nazuim si muncim toti.

  2. Ce gluma naspa! nu stiu cum ai bafta sa dai de colegi d-astia. Eu zic sa te muti la noi😛

  3. De Craciun fac botosei, fulare si ce oi mai croseta/tricota de nervi determinati de partea aia a blogului tau pe care nu o comentez

    • eu retricotez un plover fetei, ca a crescut si i-l largesc (e unul raglan, de la gat in jos).
      Ma gandeam insa sa cos si niste decoratiuni de brad, din fedru; ar fi un cadou frumos pentru copii…

  4. eu am sa fac obisnuitele chestii din hartie, si anul asta m-am gandit sa incepem o noua traditie: globulete facute din panza coloralta, si umplute cu vata d-aia siliconica, sau cum ii zice. nu stiu cum or sa iasa, dar vreau sa tina mai mult ca cele pe care le facem din hartie, pentru ca punem multa dragoste in ce mosmondim noi acolo, si cand o sa fiu batrana si copiii vor avea copii, o sa ne uitam la ele in brad si-o sa zambim unii la altii.

  5. O mare imbratisare pentru gandurile scrise de tine.O la fel d emare incurajare pentru tine.
    De Craciun?Cred ca mai fac manusi si decoratii cusute…Spor la tricotat.

Leave a Reply

