arakelian

lumea mea, si-a altora.

Ziua lui Aproape …

7 Comments


Am dat examenul la care aproape m-am pregatit. Fuga de la munca la examen a fost cu emotii…aproape cat pe ce sa intarzii, datorita unui blocaj la metrou. Si blocajul a fost aproape blocaj, pt ca au gasit solutie sa circule pe aceeasi parte, si in final am ajuns la timp. Cum mergeam pe trotuar mi-a picat ceva de sus, ei, nu chiar atat de sus🙂 ci de sub coada unui porumbel. Aproape m-a atins, a cazut la 10-20 cm de mine. Am zambit, ridicat din umeri si mers mai departe.
Examenul a decurs ca alta data, doar mai usor. Aproape am terminat. Nu e bai, deja incepea weekendul, asa ca am plecat agale spre casa. La un colt de strada 2 tigani cantau cu foc la vioara: tatal si copil ce deja ii stiu din metrou. Imi era drag cum cantau asa ca aproape am vrut sa ii intreb daca merge copilul la vreo scoala de muzica pentru ca e foarte talentat  dar m-am abtinut. De dat bani nu am dat, nici macar de aproape🙂

Intre timp au sunat de la o televiziune locala ca au gasit o jucarie de plus si sa ma intrebe daca e a noastra. Nu, nu e Bulu, Bulu face zgomot cand il zgaltzai.

7 thoughts on “Ziua lui Aproape …

  1. Obisnuieste-te cu ideea ca Bulu a fugit cu Ileana Cosanzeana si gata!😛
    Ce examen?

  2. Exact, ce examen?

  3. mai incearca si omul cate un examen, sa nu ma ramolesc :)) . Regula de a obtine un job e implica primul pas de a candida.
    Dar la loto inca astept sa castig cu un bilet gasit pe jos si atunci o sa spun ca am noroc!!!.

  4. Pai sa primesti jobul ,atunci!🙂

  5. in acest caz examenul este aproape luat🙂

  6. Un aproape slalomat…😉

Leave a Reply

