arakelian

lumea mea, si-a altora.

Cum am votat in strainatate- de la Bruxelles, numai de bine

12 Comments


Dupa cum stiti, anul acesta cozile la votare au fost colosale. In Belgia s-au redus sectiile de votare prin eliminarea sectiilor din provincie, astfel cea de langa Parlamentul European, pe rue Montoyer 12 a avut oameni ce au stat si 4 ore la coada, la ambasada fiind ceva mia bine, 3 cozi de aproximativ 1 ora. 2  puncte de votare din afara Bruxelles-ului s-au eliminat:
20 LIEGE Hotel Holiday Inn
Esplanade de l’Europe 2, 4020 Liege
21 ANVERS MSC Belgium/DW, Noorderlaan 127 A, 2030 Antwerpen
Decizia e neconstitutionala si neechitabila de a lasa peste 50 mii de romani inregistrati legal in Belgia cu  2 puncte de votare … in conditiile in care in Romania sunt sectii de votare si pt un sat cu 300-500 votanti.

Am avut noroc si cu timpul anormal de frumos si cald, si cu ideea de a intreba oamenii de la coada de pe rue Montoyer 12 de cat timp au venit, si de a face o plimbare pana la ambasada, si de a aseza la cozi diferite in speranta ca una merge mai repede, si cu faptul ca am avut copilul cu noi, chiar daca primul nene nu au vrut sa accepte ca trec inainte ca nu e sugar, dar am insistat cu intrebari si am intrat in fata.

In final, rezultatele sunt:

Rezultate Diaspora:

Klaus Iohannis – 46,1%
Victor Ponta – 16%
Monica Macovei – 15,1%
Elena Udrea – 10%
Dan Diaconescu – 4,5%
Călin Popescu Tăriceanu – 2,9%
Corneliu Vadim Tudor – 2,8%
Teodor Meleşcanu – 0,83%
William Brînză – 0,57
Kelemen Hunor – 0,54%
Gheorghe Funar – 0,53%
Zsolt Szilagyi – 0,18%
Constantin Rotaru – 0,11%
Mircea Amariţei – 0,05%

Grafic, cam asa:

 

diaspora

 

 

In final, am scris o reclamatie catre :
be48strainatate@bec2014.ro
Subsemnata Olteanu Claudia, legitimata cu CI seria RD nr xxx  cu domiciliu in Bruxelles, in calitate de cetatean roman cu drepturi depline va solicit sa efectuati demersurile necesare conform legilor in vigoare pentru prelungirea programului de votare in cadrul sectiilor de votare din strainatate, intrucat acestea se dovedesc prea putin numeroase pentru numarul de cetateni romani care doresc sa isi exercite dreptul la vot.
In caz contrar, va solicit respectuos sa luati act de intentia de a efectua o sesizare pentru incalcarea legii 370 si a Codului Penal art. 385 privind impiedicarea votantilor de a-si exercita dreptul la vot.

Acum 4 ani in Belgia au fost inca 2 sectii de votare in Liege si in Anvers, decizia de a lasa votarea in 2 puncte, in conditiile in care in Belgia sunt peste 50 mii romani oficial este evident discriminatorie.

Va multumesc.

Cu deosebita consideratie,
Claudia OLTEANU

 

Si apoi am trimis-o si catre toti europarlamentarii :

BOŞTINARU Victor <victor.bostinaru@europarl.europa.eu>; BUDA Daniel <daniel.buda@europarl.europa.eu>; BUSOI Cristian Silviu <cristiansilviu.busoi@europarl.europa.eu>; CRETU Corina <corina.cretu@europarl.europa.eu>; CRISTEA Andi <andi.cristea@europarl.europa.eu>; DĂNCILĂ Vasilica Viorica <vasilicaviorica.dancila@europarl.europa.eu>; DIACONU Mircea <mircea.diaconu@europarl.europa.eu>; DRAGHICI Damian <damian.draghici@europarl.europa.eu>; FRUNZULICA Doru <doru.frunzulica@europarl.europa.eu>; GRAPINI Maria <maria.grapini@europarl.europa.eu>; HELLVIG Eduard-Raul <eduard-raul.hellvig@europarl.europa.eu>; IVAN Cătălin-Sorin <catalin-sorin.ivan@europarl.europa.eu>; MACOVEI Monica Luisa <monica.macovei@europarl.europa.eu>; MANESCU Ramona Nicole <ramonanicole.manescu@europarl.europa.eu>; MARINESCU Marian-Jean <marian-jean.marinescu@europarl.europa.eu>; MOISA Sorin <sorin.moisa@europarl.europa.eu>; MURESAN Siegfried <siegfried.muresan@europarl.europa.eu>; NEGRESCU Victor <victor.negrescu@europarl.europa.eu>; NICA Dan <dan.nica@europarl.europa.eu>; NICOLAI Norica <norica.nicolai@europarl.europa.eu>; PASCU Ioan Mircea <ioanmircea.pascu@europarl.europa.eu>; PREDA Cristian Dan <cristiandan.preda@europarl.europa.eu>; REBEGA Laurentiu <laurentiu.rebega@europarl.europa.eu>; SARBU Daciana Octavia <dacianaoctavia.sarbu@europarl.europa.eu>; SÓGOR Csaba <csaba.sogor@europarl.europa.eu>; STOLOJAN Theodor Dumitru <theodordumitru.stolojan@europarl.europa.eu>; TĂNĂSESCU Claudiu Ciprian <claudiuciprian.tanasescu@europarl.europa.eu>; TAPARDEL Ana-Claudia <ana-claudia.tapardel@europarl.europa.eu>; UNGUREANU Traian <traian.ungureanu@europarl.europa.eu>; VĀLEAN Adina Ioana <adinaioana.valean@europarl.europa.eu>; WEBER Renate <renate.weber@europarl.europa.eu>; WINKLER Iuliu <iuliu.winkler@europarl.europa.eu>

 

 

12 thoughts on “Cum am votat in strainatate- de la Bruxelles, numai de bine

  1. Bravo, sunt mandra de tine! Daca o sa candidezi la alegerile viitoare ai un vot asigurat de la mine.
    Si astia din tara ne povesteau cum e Ponta favoritul diasporei.🙂

  2. Felicitări pentru atitudine.

  3. Felicitari pentru ca ai luat atitudine! Sunt convins ca nu esti un caz singular si sper ca peste 2 saptamani sa poate spune toata lumea ca a meritat efortul.

  4. Te felicit si eu si abia astept rezultatele reclamatiei tale si , sper , ca nu ai fost singura reclamanta si se va rezolva favorabil , pana in 16 , aceasta problema!
    btw , Luana e incantata de materia “Educatie civica”.

    • ce face Luana la educatie civica? poti sa ne scrii despre? Pt mine e interesant.

      • Despre civica si comportament civic.Nu stiu foarte amanuntit , insa m-a surprins ultima data spunandu-mi ca si-a invatat la civica , avusese lectia despre cinste si ce inseamna cinstea . Ar fi un exemplu.
        A invatat ce este respectul , cum sa se comporte in anumite situatii , ce este salutul…chestii de astea de…civica😀 Si ii place!

Leave a Reply

