arakelian

lumea mea, si-a altora.

Bun venit in lumea cascatilor din Bruxelles

10 Comments


L-am pierdut pe Bulu. Cum cine e Bulu? Este era cel de-al 4lea membru al familiei, prietenul pseudo-invizibil cu care se vorbeste in casa, cel care varsa mancare pe jos, care face dezordine mereu in jucarii, materializat in forma de urso-catel impersonal colorat bej si cu ceva roz, a carui aniversare se sarbatoreste pe 9 iunie (i-amf acut si tort), care a primit si mancare, i-am facut pat, etc.
Bulu a avut o viata aventuroasa: cazut in balti, dormit peste el, cazut in toaleta, apoi spalat in masina de spalat, desi prima data nu mi s-a permis sa fac o asa greseala – ca  Bulu ar fi spus ca ii e frica singur cu rufele in masina de spalat, asa ca am promis ca o sa il spal in lighean, si a fost si spalat dar in masina de spalat dupa ce a adormit Cerberul🙂
Cum l-am pierdut? simplu de tot, fugeam dupa bus pe o ploaie cu clabuci, catre biblioteca, Bulu a vrut neaparat sa vina cu noi ca lui ii e frica sa stea singur acasa, asa ca eram cu copchil de 22 kile in brate, Bulu sub brat, alergand si sarind peste balti. Am remarcat lipsa lui in 5 min, am refacut drumul inapoi dar … numai bus-ul nu l-am gasit.
Am scris anunturi si lipit in statiile de bus. Am primit si telefoane! inclusiv de la o televiziune care gasise niste jucarii de plus – dar nu era Bulu.

In stilul romanesc, am luat o jucarie de dimensiune asemanatoare si… i-am spus Bulu. Lasa mai, ca seamana, noul Bulu e aproape tigru, e aproape galben, si nici nu mai face zgomot🙂.

10 thoughts on “Bun venit in lumea cascatilor din Bruxelles

  1. Puteai sa iei si tu o fetita si sa-i spui … Bula!🙂 Dar tot e bine ca ai luat un tigru si nu un leu, ca la cum se devalorizeaza leii nostri…

  2. hehehe, dragul de el… de bulu adică, ce viaţă, domle😀

  3. Poate ca Bulu o fi fugit la alt copchil!😀

  4. Mie imi este mila de Bulu…daca sta in frig saracul???Cine stie pe unde este…Poate Bulu a luat alt bus😀

  5. Nu imi vine a rade ca stiu eu ce lacrimi pot avea copiii in situatiile in care dispare animalutul de plus megapreferat.😦 Sper ca a acceptat noul prieten usor. Frumos nume.😉

  6. Macar Bulu s-a reincarnat frumos, dar Pijamalosu inca rezista pe o policioara, plictisit si prafuit.

  7. mai ca imi vine sa scriu o poveste cu aventurile lui Bulu pe drumul catre casa dar n-am timp :((((

Leave a Reply

