arakelian

lumea mea, si-a altora.

Cascatilor din Bruxelles

10 Comments


Buna ziua,

stiu ca majoritatea oamenilor din Bruxelles nu vorbesc romana. Sub 1% din bruxelezi inteleg limba romana, si din acestia sub 1% imi citesc blogul. Dar eu le multumesc tuturor cascatilor ca sunt cascati, si sa fie tot asa, pe viitor.
Detaliez:
-ieri dimineata gasit 20 euro
-acum cateva saptamani, dimineata, gasit 5 euro
-acum 2 ani, dimineata, in parc, gasit 20 euro
-acum cateva luni, in piata, gasit 5 euro
-gasit 3 buletine pana acum, 2 carduri de abonament transport, un card bancar

Eu le urez la toti cascatii sa fie la fel de cascati, ca banii lor se duc la cazurile umanitare din Ro. Ultimii au plecat la prietena Simonei: http://www.simonatache.ro/2014/10/08/nu-v-am-cerut-niciodata-nimic-dar-acum-am-nevoie-de-ajutor/

10 thoughts on “Cascatilor din Bruxelles

  1. esti un om si bun si norocos🙂

  2. O idee grozava ca ai donat banii…eu i-as fi dat unui amarat de pe strada…

  3. Nu vrei sa te faci cautator de comori?🙂
    Si fi-miu e norocos la gasit bani si tot asa procedeaza: ce gaseste pune in cutiile cu donatii pentru copii in supermarket. Eu n-am noroc de bani, fug de mine ca de dracu’…

Leave a Reply

