arakelian

lumea mea, si-a altora.

De la Ddunia

1 Comment


ddduniia, silabiseste piticania langa mine, printre codite.
-Mami, cine e Dunia?
E o ‘copina’ de a mea, uite, a scris cartea asta. Are si ea o fetita, ce o cheama ca pe tine.
-Adica tot Mara?
dada.

Prin Ddunia, J. Joyce ma intreaba: “I wrote Ulyses. What did you do”?  Am incercat sa raspund rapid, gandurile mi s-au invalmasit, lucrurile materiale au venit in valuri unele peste altele, inecandu-se si amortizandu-se reciproc. Am incercat sa las gandurile rationale, si sa raspund cu sufletul. Si atunci raspunsul meu a ramas unul simplu: numai cazurile umanitare mi le amintesc ca m-au miscat atat de mult, copiii ajutati in prag de abandon scolar, copii in situatii mizere, copii ai nimanui. Comparand cu J.Joyce, eu nu am facut nimic memorabil peste secole. Dar am contribuit la un zambet.
Daca aveti in plus acasa pixuri, creioane, caiete abandonate, contractati doamnele de aici: https://www.facebook.com/GESTULcarepoateSCHIMBAunDESTIN?fref=ts

P.S. Ddunia, pune-ti cartea la vanzare pe net, in format electronic. Pt romanii din toata lumea. Da de gandit🙂 . Si o recomand femeilor.

One thought on “De la Ddunia

  1. Heiii! Am lipsit câteva zile de pe blog, am fost la o nuntă, absență motivată.

    Și acum găsesc textul tău. Îți mulțumesc nespus pentru sprijin, iar eu îmi permit, având lectura lui Joyce, să-ți spun că ai făcut extraordinar de mult. Orice contribuție în zâmbete nu poate fi măsurată.

Leave a Reply

