arakelian

lumea mea, si-a altora.

La plaja, sezonul 3

4 Comments


Ramasei tot in Australia, pe acelasi tarm estic. Dane, putintica rabdare, ca ajung eu si la plajele cu nisip negru🙂. De data asta, mi-a atras atentia numele: Rainbow_Beach. Snobism, stiu, pt ca plajele de aici nu ies cu altceva in evidenta fata de cele anterioare: acelasi nisip alb  si fin, cu ceva colorari datorate unor minerale (cica fier, cica cupru ar da niste culori speciale),  niste tufisuri/parcuri naturale in zona, putina civilizatie, valuri ametitoare, preturi de ma ia cu lesin. Totul e banal, la fel de banal ca si strugurii din via prea sus pt vulpea faimoasa. Dune de nisip sunt si in alte parti, zau, chiar daca pe plajele de aici se poate campa: au locuri amenajate de campat cu caravana si cortul…

 

 

1 2

Si i-a mai lovit si o gaura nou aparuta intr-o plaja, datorita scufundarii solului….

 

3

 

 

 

Nasol, nu e asa?

4 thoughts on “La plaja, sezonul 3

  1. ce culori, ce vara am gasit aici la tine, e atre bine!!🙂

  2. Chiar salbatica plaja…

  3. keep close, am gasit niste plaje si mai si !!

  4. Da’ nu-i nicio graba, înteleg, distantele-s mari…
    Nici plaja nu poti face pe plajele astea. In Malta o zi am facut plaja pe o terasa care seara devenea restaurant, pe urma am gasit o plaja mai buna si mai “populata” dupa cum se vede. In Creta numai bolovani, ïn Suedia o alee cu banci pe malul marii…

Leave a Reply

