arakelian

lumea mea, si-a altora.

La plaja, sezonul 2

9 Comments


Acesta e inceputul unei colectii de articole despre plaje spectaculoase din lume.
Azi am cautat o alta plaja din Australia, Hyams Beach,  cea care se promoveaza ca fiind cu nisipul cel mai alb din lume:  http://www.smh.com.au/news/new-south-wales/gazing-onto-the-worlds-whitest-sands/2005/12/31/1135915721025.html
Usor accesibila pt cei din Canberra/Sydney, alaturi de un parc natural – e vizitata (si apreciata).

 

1 1a 2 3 mov


9 thoughts on “La plaja, sezonul 2

  1. Ai gasit plaje cu nisip negru?

  2. Mulţumesc frumos pentru adresa siteului. Mă programez cu încredere! 🙂

  3. Arata minunat , ca orice loc exotic…
    Stiu ca suna a prostie , insa cand aud de plaja in Australia , ma gandesc la rechini…

    • In australia nu e suficient doar sa te gandesti la rechini, ci chiar sa te feresti. Pe plajele astea insa nu o sa ii intalnesti, apa e f. limpede si lina, asa ca nu ajung rechinii atat de aproape. Banui ca pisicile de mare nu se sfiesc sa vina.

      • Eiii , asa amanunte nu cunosc , nu m-am interesat foarte indeaproape despre cum sta treaba cu plajele australiene…mai ales ca suna a capatul Pamantului , pentru mine si sanse maxime sa ajung eu vreodata , pe acolo , nu prea cred ca am …😀😀😀
        Insa zic din ce am urmarit pe Discovery sau pe Anumal Planet si alte canale de genul asta…

  4. porcii si magarii aia de la Discovery nu spun si ca stau cu lunile pe o plaja sa vada si ei un rechin :)))))

Leave a Reply

