arakelian

lumea mea, si-a altora.

Din ciclul: cum pot sa schimba eu singura vremea afara

6 Comments


Weekendul asta, dupa 3 sapt. de ploaie, vant, temperaturi de 14-18 grade ziua, am decis sa pun vara in cui si sa fac schimbarea de toamna in dulapuri: am strans rochitele cu bretele, fuste subtiri si toate celelalte asociate verii. O parte am decis ca donez, o parte le vand, o parte s-au dus direct in cosul de gunoi/ sau la gramada (ne)organizata de carpe. In gunoi sunt si sandalele copilei, si intre timp gunoiul a fost dus. Dar astazi sunt 24 grade, si miine mai creste un grad. Sper ca sa nu imi ceara copilul sandalele alea roz, jerpelite, cu floricelele de pe stangul cazute, dezlipite partial si ramase mici, de ii atarna degetele pe afara, lovindu-se la unghii la fiecare alergatura. Ca daca imi cere, sunt mancata!
Macar ma bucur ca (inca) fiica mea nu imi citeste blogul. Desi astazi a inceput scoala, si a invatat litera i mic.

1

 

Iar eu care ma gandesc la vacante… : 

6 thoughts on “Din ciclul: cum pot sa schimba eu singura vremea afara

  1. Unde le vinzi, adica pe ce site/pag de FB? Am si eu cateva pe care as putea lua cate ceva…

  2. Ah, daca ai chef am eu niste idei de DIY foarte funky. Acum ca m-am pus pe decorat gradina.. ohohooo..❤ colorate sa fie😉 macar pentru un balconas si tot o sa mearga

  3. Am scăpat de faza asta deprimantă de sortare și depozitare deoarece mi-am făcut două dulapuri: unul cu haine de vară și altul cu cele de timp rece.
    De fiecare dată când trebuia să dau deoparte hainele sezonului cald realizam cât de puține dintre ele am purtat și parcă regretam că mai trebui să aștepte acolo o jumătate de an ca să le pot lua pe mine; de aici, depresia.🙂

    • la mine spatiul e limitat, am 2 rafturi pt toate hainele mele, plus o cutie mare de plastic pe dulap pt ce iese din ‘graficul meteo’. Asa ca am nevoie de un planning atent. Din pacate weather.com m-a mintit :))

Leave a Reply

