arakelian

lumea mea, si-a altora.

Mie imi plac demonstratiile

5 Comments


Lucrez in centru. Aici, in zona se fac demonstratii des. Politistii nici nu se mai agita sa ridice gardurile de sarma ghimpata care le aduc, pur si simplu le trag deoparte, blocheaza trotuarul, si raman acolo timp de saptamani. Garduri hidoase si sarme care se holbeaza la trecatorii grabiti, mai ca ar sari sa agate pe cei in sacouri si camasi aranjate. 1

Practic, in fiecare saptamana sunt 2-3 demonstratii, mai rar vara (ca au plecat in concedii, protestatarii sau parlamentarii), dar vor recupera toamna. Astazi, un grup vorbitor de limba ciudata (banui ca din Europa centrala ), si steaguri alb -rosii, cu dunga orizonatala ( banui steag polonez) fluierau de zor si fluturau mesaje… dar ce bat campii, asta nu e interesant, ci faptul ca mi-au dat si mie, ca si altora, inclusiv masinilor care treceau si le opreau: 4 ardei grasi, rosii, frumosi, apetisanti!!

1

In seara asta meniul cuprinde supa crema cu ardei.

 

 

P.S. miine mi-as dori cartofi . Fierti. Sa testez metoda :

5 thoughts on “Mie imi plac demonstratiile

  1. Cred ca e numai despre cum isi rasuceste el mainile, teatral in rest asa se curata toti cartofii fierti, e drept eu ii pun in apa rece imediat dupa de cand ma stiu😛

  2. Or fi fost polonezii suparati ca nu mai pot trimite ardeii in Rusia… :)) Iar partea cu curatatul cartofilor, mie imi pare numai buna pentru aia care fac ice bucket challenge. Impusca doi iepuri dintr-o lovitura.

  3. Daca nu sunt vinete pt salata de vinete cu ceapa, tot degeba, nu m-ar fi cucerit🙂

Leave a Reply

