arakelian

lumea mea, si-a altora.

Misiune imposibila: la cumparaturi cu copilul

7 Comments


1 2 3 4 5 6


Cand am primit pozele pe meil, am ras, dar apoi mi-am dat seama ca si eu am trecut prin astea.
Fiica mea a crescut, dar in ultimii 6 ani, a fost cu mine la 99% dintre cumparaturi + drumuri.
Dintre cele ce imi aduc aminte:
– la varsta de un 1 an, fura produse din piata  –  trebuia sa ii verific mereu miinile in carut, pt ca ba avea un ardei, ba o rosie etc.
– la 2 ani, fugea prin cabinele de proba de la C&A, si tragea toate perdelele, intreband: mama? a, nu.  Chiar daca erau ocupate  de femei sau barbati🙂
– la Mango, intr-un raft rotund cu haine frumos impaturite, s-a suit si a dat jumatate din ele jos. Le-am salvat la timp si fugit din magazin cu copilul sub brat.
– la 1-2 ani, se punea langa magazinul de piine (unul mic, cu o brutarie proprie), privea lung la cate un om, am impresia ca sorta dupa instinct, si inghitea in sec. Niciun om nu i-a rezistat, a primit felii si colturi de piine de mila …
– la 4 ani, am fost intr-un magazin de materiale. O ora am stat acolo, timp in care fiica mea a alergat pe scari, a tras de perdele, intr-un final se arunca pe burta si ‘navigat’ pe un raft de pal foarte fin, unde de o parte si de alta erau suluri de materiale. La faza asta a venit un angajat sa ma roage sa imi recuperez copilul.
– la 1-2-3 ani imi punea alte cele in cos. la casa ma trezeam cu conserve de porumb, iaurturi in care a bagat degetul etc🙂
-in ultimii ani, in piata merge de la raft la raft. Se opreste la alea unde o lasa sa guste fructe. Cand a atras careva atentia ca nu e voie, i-a aruncat o privire dura demna de un tigru flamand!
-la laptarul la care mergem regulat, il intreaba daca macar azi i-a adus lapte de pisica🙂

Si o sa mai adaug, cand imi aduc aminte.
Copiii vostri au facut din astea?

7 thoughts on “Misiune imposibila: la cumparaturi cu copilul

  1. Ce-mi vine in minte acum este faptul ca ii facea prosti pe oamenii care se uitau insistent la ea. I-am spus sa termine, daca nu vrea sa ajungem batute acasa, si usor-usor, mai spre 5 ani asa, a inteles😀

  2. May…fata ta simpatica ar merita sa scri o carticica de povesti ,pentru copii, despre ea😀
    Ai mei nu au facut chiar tot ce a facut micuta ta,dar cam un sfert au facut.

  3. mi-am dat seama abia in ultimile luni, ca trebuie scris ,dar cate altele nu imi mai aduc aminte …. o sa mai editez subiectul si sa mai adaug🙂

  4. Pumpkina nu prea, ea doar imi aducea cei mai sclipiciosi pantofi la probat. daca aveau si tocuri din plexiglas, de 16 cm, erau cei mai frumosi :))
    Ah, si cand mergeam sa probez haine, se uita cu un ochi critic la mine si-mi spunea ca par grasa. Indiferent ce probam, eram grasa.

    Pufuletele alearga printre rafturi, imi pune in cos de toate, mai ales dulciuri, e un cosmar sa merg cu el la cumparaturi cand vine si sor-sa, ca atunci face cele mai mari prostii. Cand mergem doar noi doi, e mai cuminte.
    Haine nu cumpar cu pufulakis dupa mine, desi cand se intampla, imi zice ca sunt frumoasa. Nu merg, pentru ca alearga prin tot magazinul, zici ca-i la maraton.

    • aaa, mi-ai adus aminte de fiica mea si magazinul de incaltaminte. La 2 ani se ducea direct la locul de copii, se aseaza pe scaun ca o printesa, si incepea sa strige dupa angajate/mine: ALTUL!! ALTUL!!!

      La haine acum (la 5-6 ani) are un ochi deosebit, imi alege lucruri f. frumoase! (evident, si unele cu sclipici, disco mode, dar cum sa ii explic ca nu am mai fost la discotecla de 10 ani…).

  5. Ce drăguț!

    Fură. Tu mergi la cerșit cu copilul și îl hrănești din mila trecătorilor. Dar cumva, nu știu cum țiganii fac asta și dau o imagine proastă românilor.

    Faci bine ce faci. În cîțiva ani Europa o să aibă încă o moldoveancă pricepută la toate.

Leave a Reply

