arakelian

lumea mea, si-a altora.

Ce masina sa imi iau?

5 Comments


Ce masina sa imi iau?
Sau sa nu imi  iau. Ca oricum nu am castigat la loto (nici nu am jucat, trebuia?) si in Belgia masinile se fura din belsug (iar politia e convinsa ca se duc singurele in Polonia si/sau in Romania). Anul trecut, s-au furat  30 masini pe zi (statistic).
Hotii au si preferinte, cand o sa imi iau masina o sa ma ghidez functie de gusturile lor : VW (1.562 masini zburate anul trecut, zic ca sunt toate in Polonia la dezmembrat si vandut piesele peste gard), Mercedes (920 masini, de astea sunt sigura ca s-au dus spre Romania), Renault (745 masini, asa de scumpe le sunt piesele de schimb?), Ford (633, tot firma germana) et Opel (625 si asta e germana) . Oare bicicleta mea pe unde o fi?

Pana una alta, inspirata de Dan, ascult 2 ore de  jazz. Unora le place jazz-ul:

5 thoughts on “Ce masina sa imi iau?

  1. 30 masini/zi mi se pare foarte mult.

    Ce deduc eu din statisticile astea:
    1. masinile de aici nu-s dotate cu sisteme de alarma.
    2. oamenii poarta prea des ochelari roz si asta ii impiedica sa vada ce se intampla (rau) in jurul lor.

    Cat priveste intrebarea din titlu – dupa cum zicea un prieten “cea mai buna masina e masina de serviciu” :)) Nu te stresezi cu asigurari, reparatii, furturi, eventual angajatorul iti acopera si cheltuielile pentru combustibilul folosit in timpul liber.

    • Nu stiu cat de mari sunt cifrele in alte tari, dar am cunoscut o romanca ce i-au furat acum 2 ani masina din garaj. Cu alarma cu tot. I-au intrat in casa noaptea, ei dormeau, le-au luat cheile din cuier si masina din garaj. Asigurarile i-au returnat toti banii.

      Eu nu as lua masina de la firma pt ca nu am carnet, imi trebuie mai intai o masina ieftina sa fac scoala si sa dau examenul… (daca o botesc in parcari sa nu sufar😀 )

  2. As vota pentru Opel, e totusi nemteasca deci rezista si face treaba buna iar consumabilele si piesele de schimb sunt la preturi umane, cel putin asa e in Romania, pentru piesele de la Ford trebuie sa iti vinyi ujn rinichi ceva

  3. Saluti, cu intarziere: statisticile respective nu au si o rubrica despre marcile preferate ale hotilor? Ca sa le eviti pe alea. Singura tara unde am stat linistita ca nu mi se fura masina era Mexicul. Aveam un Opel Corsa. Singurul de acolo. Daca mi l-ar fi furat, n-ar fi avut ce face cu el. Mie mi s-a recomandat, la prima masina, sa iau una la mana a doua, sa nu sufar prea mult daca o botesc. N-am ascultat. Am sifonat-o de numa’🙂

Leave a Reply

