arakelian

lumea mea, si-a altora.

Colectare like-uri :)

10 Comments


Particip la campania pt like-uri, si nu, nu pentru voturi🙂 .
Mirona candideaza cu o poza de-a lui Kirk : http://mironamitache.net/2014/05/21/campanie-pentru-kirk/ . Nu stiti cine e Kirk? Este cel mai mancacios porcusor de Guineea (altii spun ca ar fi de India) care a fost vreodata la mine in vizita.
Ce se castiga? Nu stiu ce castiga Kirk, dar cei care dau like pe facebook aici au sansa sa castige o cutie de biscuiti belgieni, de la Mirona.
Deocamdata s-au strans 115 voturi. Hai si la mai mare!

porcusorul Kirk dormind ca porcul

10 thoughts on “Colectare like-uri :)

  1. ha ha ha! Multumim! :*

  2. Fără like nu primim biscuiţi??? :(( Ştiam eu că fără facebook nu exist, acum nici papa nu primesc… uof, ce tlistă zi, ce foame mi-e…

    • de la Mirona, nu. De fapt ea a vrut cu acesti biscuiti sa motiveze votantii🙂
      Dar daca ii castig eu (va fi otragere la sorti) promit solemn sa ti-i ofer tie.

  3. :)) Chear doarme ca un porc…dar ca unul dragalas..nu ca unul..puturos :)))

  4. Da’ ma intreb asa… nu ar trebui sa tina cura de slabire? :)))
    Cam cit cintareste?

  5. Am trecut pe pagina ei de facebook si, am inteles, de la ea, ca s-a clasat pe locul al treilea…Cred ca nu-i rau sa fi pe podium!

  6. Pingback: Într-un suflet de copil… | Poteci de dor

  7. Pingback: Între întrebare şi răspuns… o viaţă | Poteci de dor

Leave a Reply

