arakelian

lumea mea, si-a altora.

tot despre educatie

3 Comments


Bate-ti copilul, si copilul va bate pe ceilalti. Tipa la copil, si copilul va invata sa tipe. Ia copilul cu tine la cersit de mic, si va invata sa cerseasca. Da, astazi dimineata in metrou o tiganca cu fata de 8-10 ani cantau de zor colinde in limba romana si invocau numele lui Iisus in italiana. Avea si o geanta pe umar: I love Italia.

Inca nu am gasit unde se poate face reclamatii in Bruxelles pentru cazurile astea. Cersitoria nu e interzisa prin lege (ca in Romania), dar exploatarea copiiilor este un delict grav. Daca e vreun moment in care sa duc lipsa unui telefon smecher sa pot filma, atunci asta e. As filma toate cazurile cand copiii ajung in situatii inacceptabile/inumane.

3 thoughts on “tot despre educatie

  1. e crunt ce se intampla cu acesti copii si ce se vede e prea putin din ceea ce se intampla de fapt…

  2. Ochisem o tanara cu un copil care se aciuase pe langa noi, dar, pana am gasit unde trebuie sa sun strict cu gandul la protectia copilului, a plecat. Ai nostri sunt veniti aici cu reteaua, la ora pranzului apare tipul in geaca de piele care le ia banii, anul trecut a venit o alta familie din Spania (daca mi-au zis senorita am priceput imediat). Acum constat ca pleaca si din Italia si ajung la voi. Am dat peste clipul electoral al unui extremist de dreapta care a platit vreo 5 imigranti din tari diferite sa le spuna tuturor ca gata, s-a terminat cu mierea in Italia. Asta ma supara pe mine: cand copiii sufera si altii profita sau instrumentalizeaza.Într-un mic orășel din nordul Italiei am văzut un copil dublu exploatat: o tânără îl ținea în brațe la cerșit, o altă femeie, mai departe, le arăta trecătorilor poza lui.

  3. eu imi pun problema cum de acesti copii scapa politiei, cand liste de adoptie sunt lungi in tari cum e Franta ,Spania, Belgia … un copil adoptat de mic intr-o familie normala are o alta sansa in viata!

Leave a Reply

