arakelian

lumea mea, si-a altora.

zi de concediu

9 Comments


ce face omul singur in zi de concediu, cand copilul nu e acasa? Ca nu risc sa fac asa ceva in alte contitii, cererea fiind garantata si stardardul ridicat. Prea ridicat pt mine.

Intre timp, ma uit si balosesc, si zic: hai ca nu o fi asa greu, de aici, de pe scaunul din fata laptopului.

4

1

2

3

Teoretic nu ar fi greu, pasii se vad aici:

Surse poze: http://www.waitwow.com/make-scientifically-accurate-cake-planets/

Si dupa ce va luati micul dejun, pranzul, si cina, una dupa alta, dati va rog, click pe photo gallery de pe site-ul : http://cakecrumbs.com/

9 thoughts on “zi de concediu

  1. si… ai facut sau nu ai facut?

  2. arata complicat si daca-ti iese, te induri sa o mananci??!

    (eu l-am taiat cu multa mila si dupa o suta de poze pe un biet tort cu inimioare – e drept ca fac rar prajituri si e eveniment de familie…)

  3. Ne pui şi nouă poze dacă faci. Şi ne spui de gust. 😀

  4. Exact tort-planeta mi-a cerut Ionut saptamana trecuta si exact aceste poze mi le-a aratat ca model :)) ce coincidenta!

  5. acum eu iti arat si film. Pare simplu cand ne uitam la altii cum fac ….

  6. Si totusi, rascolind prin arhiva am gasit inceputul asta de planeta, o planeta de inghetata😀
    http://melculbucatar.blogspot.be/2012/09/o-bomba-rece-ca-gheata.html

    Daca mai umblu un pic la culori, Pluto o fac (sau Neptun dupa standardele actuale)😛

Leave a Reply

