arakelian

lumea mea, si-a altora.

asculta-ti-as muzica zi de zi

Leave a comment


Copy paste de la Dollo.

Numele meu este Valentin Mandric, compozitor si pianist. Am realizat coloane sonore pentru filme romanesti, am avut statutul de pianist-actor in filmul de succes ‘Buna ce faci?’, am avut colaborari in cadrul studioului meu de inregistrari \”Prosonic\” cu artisti consacrati ai muzicii usoare romanesti, precum: Marcel Pavel, Florin Chilian, Monica Anghel, Adrian Enache, Proconsul, Tudor Giurgiu, Radu Penescu etc. In acelasi timp m-am implicat cu pasiune si seriozitate in alte proiecte cultural-artistice. Un moment important al carierei sunt cei 4 ani pe care i-am petrecut in Japonia, desfasurind activitati de aranjor, compozitor, pianist, lider de grup, coproducator de spectacole.

Pentru ca mai sunt doar cateva zile pana la Valentine\’s Day, imi permit sa va atasez spre auditie o piesa care celebreaza iubirea, conceputa dintr-o perspectiva personala dar cu o abordare ce se inscrie in tendintele actuale.
Posturile de radio precum si cele de televiziune nu au fost deloc interesate, pe motiv ca piesele sunt ‘fara voce’.
Imi este greu sa cred ca oamenii nu ar fi receptivi daca ar fi ‘lasati’ sa ascutle si altceva, sa-si aleaga valorile, motiv pentru care apelez la cultura, deschiderea si bunavointa dumneavoastra.
De Valentine’s Day sarbatorim iubirea, si cred ca aceasta piesa poate deveni un mesaj universal deoarece sunt depasite barierele lingvistice, culturale, rasiale , ramane doar ideea de iubire.

Adaug eu un bonus, pt cei ce apreciaza :

Leave a Reply

