arakelian

lumea mea, si-a altora.

culoarea anului 2014: roz-purpuriu

13 Comments


Asta am primit pe meil, abonata de la nu stiu ce site monden romanesc. Am citit titlul, si sters mailul, evident. Apoi, dupa un timp, incerc sa ma gandesc: care naiba o fi culoarea asta?

Ieri seara, la o plimbare prin centrul Bruxelles-ului, ne-am dat cu parerea care din cele expuse or fi rozul asta purpuriu. Evident, nu geaca alb cu rosu si negru, de 1199 euro, soldata la 590 ( am gusturi faine, stiu). Si am gasit-o pe google. Asta e:
1

2

O sa imi cumpar ceva culoarea asta! musai si neaparat! O orhidee, zic🙂

13 thoughts on “culoarea anului 2014: roz-purpuriu

  1. asta-i fucsia toata ziua! :))))

  2. Indiferent de denumire cred ca mie imi place culoarea aceasta. Am avut mai demult si blogul asa.😀

  3. Chilotei de fucsie nu-ti displac? Sunt mai ieftini decat o orhidee si-ti folosesc mai mult timp😀

  4. Mie mi se pare prea stridenta si, ca sa zic asa, artificiala. O haina in asa culoare azi e in voga, iar maine e “carpa” in dulap. Chilotii totusi, nu cred ca s-ar demoda😀

  5. Hm…e o culoare prea….strong , pentru gusturile mele , insa ca si floare e faina!🙂

  6. eu nu stiu de purpura asta…aici, la “secretul Victoriei” se poarta pink…:))))

  7. Nu cred in “culoarea anului” insa recunosc ca este o culoare frumoasa….cred ca a fost si anul trecut si cred ca va fi mereu.O culoare frumoasa este a tuturor anilor😀
    O saptamana frumoasa.

  8. Înseamnă că anul ăsta e al meu, fiindcă e una dintre culorile mele preferate. Și am mai multe articole de îmbrăcăminte de culoarea asta. Iupiii!😀

  9. ador orhideele de toate culorile, da’ nu port nimic “roz-fuchsia”, pen’ca n-am…🙂
    http://myvirtualplayground.wordpress.com/?s=orchids

Leave a Reply

