arakelian

lumea mea, si-a altora.

jos presa :)

8 Comments


Mesaj copiat de pe gardul unei romance, Lia:

Dragii mei romani din.Romania, voi realizati ca daca nu v-ar panica non stop autoritatile cu tot felul de coduri, indiferent de anotimp, ati fi mult mai linistiti si impacati cu ideea ca da, e iarna, viscol, trebuie sa imi deszapezesc masina/merg pe jos/plec mai devreme de acasa sau da, e vara, caldura mare, trebuie sa evit sa umblu prin soare si musai multa apa sau da, e primavara, ploi abundente, musai cizme de cauciuc?

Eu adaug, sa inchideti televizorul si sa va traiti viata fericiti. Si nu uitati, datul cu lopata prin zapada este un fitness, gratis, ce accelereaza metabolismul, creste musculatura, si da burta jos. Si un vin fiert dupa nu se depune🙂, mai ales daca e cu vecinii, cu care v-ati bulgarit.

8 thoughts on “jos presa :)

  1. :))) Eu am inchis televizorul de vreo doi ani si ii tare bine. Mi se mai intampla sa se vorbeasca in jurul meu de niste persoane pe care sa nu le stiu, dar nu-i bai ca daca erau chiar asa de interesante si importante aflam sigur de ele.😀
    Acum doi ani a inghetat Dunarea. Vai de mine si de mine! Ce se mai panicau! Bunica mea imi povestise ca asa de tare ingheta inainte Dunarea ca mergeau cu caruta ca pe drum. Nu se panicheaza cand in mijlocul iernii infloresc florile si e cald ca in primavara, dar mor de teama cand ii o iarna normala.

    • Catrinel, tin minte in copilarie ca in Tulcea ingheta asa de tare Dunarea, ca treceau oamenii de pe un mal pe altul, la plimbare. Si e lata rau acolo, cred ca are si 1 km.

      iar de inflorit, ce problema e daca infloresc? Natura are ritmul ei, antrenament de milioane de ani, am mare incredere in ea ca va supravietui. Doar un copac care s-a pacalit si a inflorit🙂

      • Bunica avea livada şi îmi aduc aminte când efectiv a plâns cu lacrimi când într-un an copacii au înmugurit ca apoi să dea îngheţul şi totul să fie distrus… Asta e uneori problema înfloririi în miez de iarnă a florilor…

        • asta inseamna un an cu rodul compromis.
          unii copaci mai au si a2a inflorire, mai tarzie, si deficitara.

          Intradevar, acum 30 ani, pe vremea lui Ceausescu era greu, cand depindeam complet de productia din gradina locala.

  2. Mi-a placut!😀
    Tare-mi e dor de zapada dobrogeana!🙂

  3. 🙂 Ah, televizorul! Zice foarte bine duduia ta.

  4. Da, dar dacă închizi televizorul rămâi cu dilema “eu cu cine votez?”.

  5. no, draga mea, io nu de grija codurilor ma panichez, ca nu-s retardata. Asta e iarna, si pe vremea copilariei mele asa erau toate iernile, cu zapada cat casa, cu viscol si ger. Pe mine ma omoara preturile mai mari ca-n tarile civilizate, cu salariul minim de 800-1000 euro, faptul ca am 55 de ani si-am ramas fara job si nimieni nu ma mai angajeaza (fosila, deh, n-au nevoie de experienta, ci de copii fraieri care muncesc pe 1000 lei si-i manipulezi cum vrei), de felul in care se schimba legile si constitutia astfel incat hotii care ne conduc sa nu mai fie deranjati de nimeni.

Leave a Reply

